اپراتورها

تلفن همراه

March 18, 2019
16:11 دوشنبه، 27ام اسفندماه 1397
کد خبر: 98350

هدیه «دوشنبه سوری» برای تمام همراه اولی‌ها

همراه اول این ماه هم در قالب طرح «دوشنبه سوری» به مشترکین خود تا ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان هدیه می‌دهد.
 
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به منظور تکریم و افزایش رضایتمندی مشترکانش، آخرین دوشنبه هر ماه با ارائه هدایای «دوشنبه سوری» به استقبال آنها می‌رود.
 
اگر شما هم علاقه مند به شرکت در این طرح فراگیر و منتفع شدن از مزایای بسته‌های اینترنت رایگان یک روزه هستید، کافی است دوشنبه پایان هر ماه با شماره گیری #۵۴*۱۰۰* از پیشنهادهای «دوشنبه سوری» همراه اول، لذت ببرید.
 
در همین راستا قرار است سومین دوشنبه سوری در تاریخ دوشنبه ۲۷ اسفند ماه برگزار شود؛ هدایای در نظر گرفته شده برای این دوشنبه سوری نیز بسته‌های دیتا یک تا ۱۰۰ گیگابایت یک روزه (۵ صبح تا ۵ عصر) است که به تمامی مشترکین دائمی و اعتباری با شماره گیری کد دستوری فوق الذکر، به صورت تصادفی تعلق می‌گیرد.
 
لازم به ذکر است تمامی مشترکین از ساعت ۰۰:۰۰ روز دوشنبه ۲۷ اسفند تا ساعت ۲۳:۵۹ فرصت دارند با شماره‌گیری کد دستوری مذکور بسته خود را فعال کنند.
 
عیدی همراه اول به تمامی مشترکان دائمی و اعتباری
 
همچنین طبق اعلام اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، به مناسبت آغاز بهار طبیعت و عید نوروز، همراه اول به تمامی مشترکان دائمی و اعتباری خود در ۵ مبلغ متفاوت تا ۵۰۰ هزار ریال عیدی می‌دهد.
 
در طرح «عیدی ۹۸» همراه اول که از نخستین روز فروردین آغاز و تا پایان روز سه شنبه ۱۳ فروردین ۹۸ اجرا می‌شود، تمامی مشترکان دائمی و اعتباری می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۹۸* که به منزله ثبت نام در این طرح است، به صورت تصادفی یکی از مبالغ ۱۰، ۲۰، ۵۰، ۱۰۰ یا ۵۰۰ ریالی را عیدی بگیرند.
 
این بسته عیدانه که به صورت رایگان برای مشترکین فعال می‌شود، در قالب اعتبار داخل شبکه همراه اول بوده و مشترکین می‌توانند برای مکالمه و پیامک داخل شبکه همراه اول یا اینترنت موبایل، از آن استفاده کنند.
 
در این طرح امکان خرید بسته یا استفاده از سرویس‌های ارزش افزوده، تماس‌های رومینگ، خارجه و تلفن ثابت، با اعتبار عیدی امکان پذیر نیست.
 
با وجود اینکه مشترکان تنها برای یک بار امکان ثبت نام و دریافت بسته عیدانه را در طول بازه زمانی مذکور دارند، اما ممکن است براساس رفتار مصرفی، برای برخی از مشترکین علاوه بر بسته‌های اعتبار، یک گیگابایت اینترنت نیز ارائه شود که باز هم مهلت استفاده از آن از زمان فعالسازی تا روز سیزدهم فروردین است.
 
مشترکانی که علاقه مند به فعالسازی این بسته هستند باید کد دستوری #۱*۹۸* را شماره گیری کنند.
 
استعلام بسته هدیه هم از طریق کد دستوری #۰*۹۸* امکانپذیر است؛ همچنین جهت دریافت راهنما می‌توان از کد دستوری #۹*۹۸* استفاده کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.