تلفن همراه

گجت

March 28, 2019
16:37 پنجشنبه، 8ام فروردینماه 1398
کد خبر: 98444

بهترین گجت‌های سال از نگاه نشریه تایم

 
57836624.jpg
 
در سالی که گذشت در دنیای فناوری گجت‌های بسیاری به تولید رسید که ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند.
 
به گزارش نشریه تایم، گجت‌های متعددی در سال گذشته تولید شدند که به معرفی برخی از بهترین گجت‌ها می‌پردازیم.
 
سری چهارم اپل واچ
 
 
 
نسخه چهارم ساعت هوشمند شرکت اپل ویژگی‌های منحصر به فردی دارد و تقریباً می‌تواند به مراقبت از حیاتی‌ترین عضو بدن بپردازد.
 
به عنوان مثال نظارت بر عملکرد قلب یکی از ویژگی‌های این ساعت است.
 
قیمت این ساعت ۳۹۹ دلار است و عملکرد باطری آن ۱۸ ساعت تداوم دارد.
 
چون نمایشگر سری ۴ اپل واچ بزرگ‌تر از سری‌های پیشین است، امکان مشاهده‌ی اطلاعات و جزئیات بیشتر برای کاربران آن فراهم شده است.
 
 
 
دوربین فوجی "X-T3"
 
 
آخرین دوربین تولیدی شرکت "فوجی‌فیلم"( Fujifilm) یکی از بهترین محصولات بازار در سال گذشته بوده است.
 
سنسور این دوربین که "X-T3" نام دارد، ۲۶.۱ مگاپیکسل بوده و برای عکاسی در نور کم بسیار مناسب است.
 
دوربین " X-T3" هزار و ۴۹۹ دلار قیمت دارد و برای عکاسی خبری و ورزشی عملکرد مناسبی دارد.
 
 
 
سشوار دایسون
 
 
شرکت "دایسون(Dyson )" در سال گذشته سشواری را تولید کرد که مافوق صوت بوده و یک دستگاه موفرکن نیز دارد.
 
ابزار فرکننده و حالت دهنده موی دایسون برای این طراحی شده است که نسبت به نمونه‌های معمول حرارت کمتری را به موها وارد کند و از آسیب موها توسط حرارت زیاد جلوگیری کند.
 
قیمت این محصول ۵۴۹ دلار است.
 
 
 
"هوم هاب گوگل"
 
 
هوم هاب، نسل جدید دستیار صوتی گوگل است که امکان پرسیدن سوالات گوناگونی مانند دستور پخت غذا را برای کاربران فراهم می‌کند یا به آنها امکان می‌دهد به تماشای ویدئوهای آموزشی، گوش‌دادن به موسیقی‌های جدید، بررسی قرارهای درج‌شده در برنامه‌ی تقویم و کارهایی از این دست بپردازند.
 
مهم‌ترین کاربرد این ابزار که یک صفحه نمایشی را شامل می‌شود، توانایی کنترل خانه هوشمند است. به گفته گوگل، با وجود این دستگاه، کاربران می‌توانند بدون نگرانی به روشن‌کردن ترموستات، خاموش‌کردن چراغ‌ها یا ساخت قهوه با قهوه‌ساز هوشمند از راه دور بپردازند.
 
می‌توان گفت "هوم‌هاب گوگل"(Google Home Hub) بهترین ابزار برای هوشمندسازی خانه است و قیمت ۱۲۹ دلاری دارد.
 
 
 
اسپیکر "Sonos"
 
 
شرکت "Sonos" از عرضه بلندگوی هوشمندی خبر داد که کیفیت صدایی بالا را در اتاق پخش می‌کند و می‌تواند برای تلویزیون‌ها مورد استفاده قرار گیرد.
 
از قابلیت‌های این دستگاه این است که می‌تواند تلویزیون را خاموش و روشن کند و بیشتر و بهتر از چیزی که به نظر می‌رسد، صدا را پخش کند.
 
این اسپیکر می‌تواند مقابل تلویزیون قرار گرفته و یا روی دیوار نصب می‌شود. اسپیکر مذکور با قیمت ۳۹۹ دلار عرضه می‌شود.
 
 
 
پهپاد DJI
 
 
شرکت پهپادسازی "DJI" در سالی که گذشت از اولین مدل پهپادی رونمایی کرد که دوربینی با قابلیت زوم دارد. این پهپاد که "مویک 2"( Mavic 2) نام دارد، قابل حمل بوده و برای استفاده فیلمسازان مناسب است.
 
سرعت "مویک ۲" به ۷۲ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و هر باطری آن می‌تواند پرواز ۳۱ دقیقه‌ای را تجربه کند.
 
قیمت پهپاد نیز هزار و ۱۳۵ دلار اعلام شده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.