اپلیکیشن

اینترنت و شبکه

تلفن همراه

March 28, 2019
16:41 پنجشنبه، 8ام فروردینماه 1398
کد خبر: 98447

آی‌گپ مجوز VOD گرفت

 گروه توسعه فناوری هوشمند ایرانیان موفق به دریافت مجوز VOD (سرویس ویدیوی درخواستی) شد و بر اساس این مجوز، به زودی پلتفرمی با نام «آی‌گپ تی وی» راه اندازی خواهد شد.
 
 
بر اساس این مجوز، برای تکمیل سبد خدمات ارائه شده پیام رسان آی‌گپ، به زودی در این پیام رسان شاهد پخش محتوای ویدیویی ناشر محور خواهیم بود که این محتوا با مشارکت تولیدکنندگان صاحب نام و دارای محتوای به روز و متفاوت ارائه خواهد شد.
 
«آی‌گپ تی وی» با قابلیت‌ها و امکانات متفاوت نسبت به سایر ارائه دهندگان ویدئو در بستر وب و اپلیکیشن با حمایت اپراتورهای اینترنت خدمات خود را به مخاطب عرضه خواهد کرد.
 
سید محمدصادق امامیان، رئیس سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر گفت: فعالیت هر رسانه در کشور برای ما افتخار است و با توجه به تنوع و تحول رسانه‌هایی که خدمات صوت و تصویر ارائه می‌دهند، باید مسئولیت‌پذیری خود را افزایش داده تا مطمئن باشیم آن‌ها به نفع جامعه کار می‌کنند.
 
وی با اشاره به فعالیت رسانه‌های مختلف صوت و تصویر فراگیر گفت: سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر وظیفه دارد که از رسانه‌های دیجیتال در حوزه صوت و تصویر حمایت کند.
 
امکان برقراری تماس تصویری، راه اندازی بات، راه اندازی دکتر آی‌گپ با همکاری وزارت بهداشت، کیف پول دیجیتال و فراهم آوری امکان طراحی استیکر از جمله تغییرات پیام رسان بومی آی‌گپ در طول ۴ ماه گذشته بوده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.