تلفن همراه

گوشی

April 3, 2019
12:01 چهارشنبه، 14ام فروردینماه 1398
کد خبر: 98500

با ویژگی‌های گوشی هوشمند HUAWEI Y9 2019 آشنا شوید

 
هوآوی گوشی هوشمند جدید HUAWEI Y9 2019 را به بازار عرضه کرد. این گوشی نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع تمام صفحه دارد که در قسمت بالای آن یک بریدگی برای قرار گرفتن دوربین سلفی و اجزای دیگر در نظر گفته شده است.  HUAWEI Y9 2019 طراحی ظریفی دارد و از آن‌جا که قرار است گوشی هوشمندی جوانانه و فاخر و همچنین پرچم‌دار گوشی‌های رده‌پایین به حساب بیاید، این گوشی به سیستم دوربین چهارگانه و آخرین تراشه هشت‌هسته‌ای Kirin 710 مجهز شده و حافظه ذخیره‌سازی قابل توجهی دارد. این گوشی هوشمند دوست‌داشتنی برای کاربران جوان طراحی شده و یکپارچگیِ بی‌نقصی بین فناوری سطح بالا و هنر طراحی را به نمایش گذاشته است.
 
نمایشگر تمام صفحه: فرصت بیشتری برای دیدن
گوشی هوشمند HUAWEI Y9 2019 به عنوان دستگاهی مجهز به آخرین فناوری‌های روز که برای جوانان ساخته شده، از نسل جدید نمایشگر FullView یا تمام صفحه هوآوی بهره می‌برد. نمایشگری ۶.۵ اینچی که یک بریدگی در قسمت بالای آن به چشم می‌خورد. این گوشی نسبت نمایشگر به بدنه بالایی دارد تا کاربر نمایشگری با کمترین حاشیه را تجربه کند. طراحی سه‌بعدی خمیده بدنه‌ای ظریف و راحت ایجاد کرده تا تجربه دیداری کاربر تجربه‌ای سینمایی باشد و راحت‌تر بتواند عملکردهای دستگاه و سیستم‌عامل آن را کنترل کند.
نمایشگر HUAWEI Y9 2019 از نوع IPS LCD است که می‌تواند ۱۶.۷ میلیون رنگ مختلف را به نمایش بگذارد. همچنین نسبت کنتراست این نمایشگر ۱۵۰۰:۱ است. به این ترتیب، پیام‌های متنی و عکس‌هایی که در این نمایشگر به نمایش در می‌آید، حتی زیر نور مستقیم خورشید هم به‌خوبی دیده می‌شود. رزولوشن این نمایشگر ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است و تراکم پیکسل آن به ۳۹۷ پیکسل در هر اینچ مربع می‌رسد. از سوی دیگر، این نمایشگر از الگوریتم تقویت تصویر استفاده می‌کند تا جزئیات بیشتری به نمایش بگذارد. با تکیه بر چنین ویژگی‌هایی است که نمایشگر HUAWEI Y9 2019 می‌تواند چه برای بازی و چه برای تماشای ویدئو تجربه‌ای لذت‌بخش ارائه کند.
گوشی HUAWEI Y9 2019 از حالتی به نام «Eye Comfort Mode» (حالت راحتی برای چشم‌ها) پشتیبانی می‌کند که گواهی * TÜV Rheinland را دارد. حالت Eye Comfort Mode می‌تواند روشنایی نمایشگر را تا ۳ نیت کاهش دهد و میزان نور زیان‌آور آبی را کم کند. کاربرانی که در حالت Eye Comfort Mode کتاب الکترونیکی مطالعه می‌کنند، کمتر دچار خستگی چشم می‌شوند، زیرا گرمای رنگ و میزان کنتراست تصویر نمایشگر متناسب با این موقعیت تنظیم می‌شود.
 
Y9-2019-.jpg
 
دوربین چهارگانه
گوشی هوشمند HUAWEI Y9 2019 در قسمت جلو و پشت به سیستم دوربین دوگانه مجهز است. چیدمان دوربین‌های این گوشی امکان ایجاد جلوه بوکه در سطح سخت‌افزار را فراهم می‌آورد. این سیستم دوربین موبایلی، به لطف بهینه‌سازی‌های الگوریتمی و تجربه چندین ساله در عکاسی با گوشی هوشمند، به کاربران اجازه می‌دهد به سادگی تمام در شرایط و موقعیت‌های گوناگون، عکس‌هایی حرفه‌ای بگیرند. 
در قسمت جلویی این دستگاه شاهد یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در کنار یک دوربین ۲ مگاپیکسلی هستیم که این مجموعه از حالت عکاسی پرتره هم پشتیبانی می‌کند. دوربین ۱۶ مگاپیکسلی جلو از لنزی با F2.0 و الگوریتم Pixel 4-in-1 بهره می‌برد و می‌تواند عکس‌هایی بگیرد که حتی در شرایط کم‌نور، اندازه هر پیکسل آن ۲ میکرومتر باشد. به این ترتیب دوربین سلفی این گوشی می‌توان در هر شرایطی عکس‌های سلفی واضحی ثبت کند. در قسمت پشت HUAWEI Y9 2019 هم یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در کنار یک دوربین ۲ مگاپیکسلی به چشم می‌خورد. دوربین ۱۳ مگاپیکسلی که دوربین اصلی گوشی به حساب می‌آید، وظیفه ثبت تمام جزئیات مختلف را به عهده دارد و وظیفه دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص و ارزیابی فاصله سوژه اصلی تا دوربین است. دوربین ۲ مگاپیکسلی در پشت دستگاه امکان ایجاد جلوه بوکه در سطح سخت‌افزار را فراهم می‌کند و گشودگی دیافراگم F1.8 آن عمق میدان بسیار خوبی در اختیار می‌گذارد تا امکان ثبت جزئیاتی خیره‌کننده پدید بیاید.
 
گوشی HUAWEI Y9 2019 در نوردهی و لرزه‌گیری عملکرد بهتری دارد تا عکس‌هایی فوق‌العاده بگیرد. HUAWEI Y9 2019 از الگوریتم یادگیری ماشینی هم بهره می‌برد که می‌تواند عکس‌ها را به ۲۲ گروه مختلف دسته‌بندی کند. این گوشی با تکیه بر فناوری تشخیص عکس هوشمند می‌تواند پس از تحلیل صحنه عکس، به انتخاب بهترین پس‌زمینه و تنظیم متغیرهای مختلف در هنگام عکاسی (در بیش از ۵۰۰ موقعیت مختلف) کمک کند. گوشی HUAWEI Y9 2019 از ویژگی‌های دیگری مانند لرزش‌گیر، نورپردازی سه‌بعدی و الگوریتم زیباسازی پشتیبانی می‌کند تا در محیط‌های کم‌نور بهترین نوردهی را داشته باشد و کیفیت عکس‌های سلفی را به بالاترین درجه برساند. به کمک این گوشی می‌توانید ظرف چند ثانیه سلفی‌هایی با کیفیت عکس‌های استدیویی بگیرید.
 
طراحی خیره‌کننده
طراحی و ظاهر یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کاربران جوان در انتخاب گوشی هوشمند است. HUAWEI Y9 2019 در کنار طراحی ظریف و برازنده‌ای که دارد، عملکرد خیره‌کننده‌ای به نمایش می‌گذارد تا ارزش خرید بسیار خوبی داشته باشد. بدنه HUAWEI Y9 2019 با پولیش‌ها و فرایندهای دیگری که پشت سر گذاشته، درخشندگی بسیار زیبایی دارد. ظاهر شیشه‌ای منحصر‌به‌فرد این گوشی برای سلیقه‌هایی که طراحی ظریف را می‌پسندند، گزینه‌ای بسیار مناسب است.
از آن‌جا که کاربران جوان رنگ‌های باب روز را ترجیح می‌دهند، HUAWEI Y9 2019 در رنگ‌هایی متنوع عرضه شده تا کاربران بتوانند رنگ مورد علاقه خودشان را به راحتی انتخاب کنند. گوشی HUAWEI Y9 2019 با پیروی از مد روز، در رنگ‌های مشکی و آبی عرضه شده است.
 
تراشه قدرتمند و باتری پرظرفیت
گوشی هوشمند HUAWEI Y9 2019 از آخرین تراشه هشت‌هسته‌ای Kirin 710 بهره می‌برد. عملکرد تک‌هسته‌ای این تراشه در مقایسه با نسل قبلی خود، ۷۵ درصد بهبود یافته و عملکرد چندهسته‌ای آن هم ۶۸ درصد افزایش یافته است. به این ترتیب اجرای بازی‌های سنگین سریع‌تر و روان‌تر از قبل شده است.
گوشی HUAWEI Y9 2019 برای پاسخگویی به تقاضای سرگرمی کاربران جوان، به‌روزرسانی‌هایی در بخش اجرای بازی و پخش ویدئو داشته است. تراشه Kirin 710 در گوشی HUAWEI Y9 2019 با فناوری GPU Turbo هوآوی همراه شده تا بهره‌وری GPU را دو برابر کند و عملکرد پایه آن را به اندازه ۱.۳ برابر افزایش دهد. ویژگی Game Suite هم به کاربر اجازه می‌دهد روی بازی متمرکز بماند و حالت‌های Karaoke  و Party در کنار Histen 5.0 می‌تواند اوقات سرگرم‌کننده هیجان‌انگیزتری برای کاربر ایجاد کند.
HUAWEI Y9 2019 قابلیت‌های هوشمند جذاب دیگری هم دارد. فناوری تشخیص هویت Fingerprint 4.0، حافظه ذخیره‌سازی بسیار زیاد و حالت Simple Mode برای کاربران کهنسال، می‌تواند راحتی و آسودگی بیشتری برای کاربران به ارمغان بیاورد. این گوشی از قابلیت Talk Easy هم پشتیبانی می‌کند که به صورت هوشمند صدای پس‌زمینه را تشخیص می‌دهد تا از روی این صدا بتواند موقعیت و محیط پیرامون کاربر را ارزیابی کند. ویژگی‌های «Automatic Enhancement» و «Nicam Technology» هم باعث می‌شوند صدای تماس‌های صوتی همواره تمیز و شفاف باشد. HUAWEI Y9 2019 حرکت را هم به‌صورت هوشمند تشخیص می‌دهد تا سیگنال‌های ضعیف را تقویت کند تا در تمام شرایط، این گوشی ارتباط پایدارتری با شبکه داشته باشد.
 
گوشی هوشمند HUAWEI Y9 2019 به باتری‌ای با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعت مجهز شده و از فناوری بهینه‌سازی مصرف انرژی هوشمند بهره می‌گیرد تا طول عمر باتری بسیار بالایی داشته باشد و کاربران مدت‌زمان طولانی‌تری امکان کار با آن را داشته باشند.
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.