تلفن همراه

گوشی

April 13, 2019
13:41 شنبه، 24ام فروردینماه 1398
کد خبر: 98644

سامسونگ ایران پیشتاز برنامه جهانی شبانه‎روزی شدن پشتیبانی گوشی‌ تلفن همراه شد

در مراسم رونمایی گوشی‌های سری گلکسی S10‌ که در بیستم فوریه سال جاری برگزار شد، دی‏جی کو، مدیرعامل سامسونگ موبایل، برنامه پشتیبانی 24 ساعته گوشی‌های تلفن همراه در تمامی روزهای هفته در سراسر جهان را معرفی کرد. این برنامه با هدف سرعت بخشیدن به رفع نیازهای کاربران و پوشش حداکثری پشتیبانی تلفن همراه سامسونگ تدوین شده‌است. این روند که قبلاً در برخی از بازارهای اصلی سامسونگ، از جمله ایران اجرایی شده بود، قرار است تا سال 2020 بصورت فراگیر و در همه بازارها اجرایی شود.
 
سامسونگ ایران جزو اولین بازارهایی بود که از ماه‎ها قبل از رونمایی گلکسی S10‌ و با هدف جلب رضایت مشتریان و ایجاد بهترین تجربه کاربری در حوزه موبایل، خدمات پشتیبانی خود در حوزه موبایل را بصورت شبانه‌روزی عرضه می‎کرد. براساس این برنامه، کاربران گوشی‎های همراه سامسونگ این امکان را دارند تا در هر ساعت از شبانه روز از طریق تماس با شماره 42132-021 مشکل یا درخواست خود را با کارشناسان این شرکت در میان گذاشته و پاسخ خود را دریافت کنند.
 
همزمان با اعلام برنامه جهانی سامسونگ برای شبانه روزی کردن خدمات پشتیبانی گوشی‎های همراه، این شرکت اعلام کرد «ما معتقدیم نوآوری حاصل بررسی و برآورده کردن نیازها و درخواست‎های کاربران‎مان است. بسیار خوشحالیم که در مرکز تماس تلفن همراه سامسونگ، آماده پاسخگویی 24 ساعته در تمامی روزهای هفته هستیم. با اجرای این برنامه از طریق ارتباط مداوم با کاربران‎مان و بهره‌گیری از نظرات آنها، امکان ارائه باکیفیت‌ترین خدمات پس از فروش را فراهم نموده‌ایم».
 
به این ترتیب کاربران در هر زمانی از شبانه‌روز می‏توانند از طریق تماس صوتی یا چت آنلاین با کارشناسان ارتباط برقرار نمایند و در صورت نیاز کارشناسان از طریق اتصال از راه دور (Remote Management) بصورت آنی مشکلات کاربران را برطرف خواهند کرد.
 
یکی از خدمات دیجیتالی مرکز تماس موبایل سامسونگ درایران، ارائه خدمات از راه دور با استفاده از اپلیکیشن راهنمای هوشمند یا همان ‌Smart Tutor می‌باشد. با بهره‌گیری از این سرویس کارشناسان مرکز تماس موبایل از طریق اینترنت به گوشی کاربران متصل می‌شوند و مانند زمانی که گوشی را در دست دارند، می‌توانند مشکلات نرم‌افزاری دستگاه را تشخیص داده و برطرف کنند.
 
در واقع با استفاده از برنامه Smart Tutor، بدون نیاز به مراجعه به مراکز خدمات، کاربر از طریق اینترنت با کارشناس فنی ارتباط برقرار کرده و با اجازه و تایید مشتری، کارشناس مربوطه به گوشی‌ و تبلت او وصل شده و ایراد نرم‌افزاری دستگاه را رفع می‌کند. برای استفاده از این خدمات، می‌بایست اپلیکیشن Smart Tutor دانلود و نصب گردد و اتصال به کارشناسان فنی با راهنمایی آنها انجام خواهد شد.
 
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه استفاده از خدمات پس از فروش سامسونگ می‎توانید با شماره تلفن 42132-021 تماس گرفته و یا به سایت سامسونگ به آدرس www.samsung.com/iran مراجعه کنید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.