اپراتورها

تلفن همراه

رگولاتوری

April 13, 2019
14:21 شنبه، 24ام فروردینماه 1398
کد خبر: 98657

رگولاتور: وضعیت ارتباطی مناطق سیل زده لرستان نرمال است

 
zelfaltig.jpg
 
وضعیت ارتباطی مناطق سیل زده استان لرستان با حضور میدانی رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی،مدیران واحدهای تابعه وزارت ارتباطات و مدیران منطقه ای اپراتورها در خرم آباد بررسی شد.
 
به گزارش روابط عمومی رگولاتوری، حسین فلاح جوشقانی پس از بازدید  مناطق سیل زده گفت: پس از بروز سیل  در مجموع تعداد زیادی سایت دو اپراتور از اپراتورهای  تلفن همراه به دلیل تخریب تاسیسات ارتباطی و قطعی برق سراسری از کار افتاده و تمامی ارتباط شهر پلدختر با سایر نقاط استان قطع شده بود که با حضور و مدیریت میدانی  وزیر ارتباطات در روزهای اول پس از این اتفاق  در مناطق سیل زده و تلاش همکارانمان در اپراتورها ،ارتباط برقرار شد. 
 
حسین فلاح جوشقانی افزود: در حال حاضر نیز در حوزه تلفن همراه بغیر از سه سایت جاده ای اپراتورها و سه سایت ارتباطات روستایی که  به دلیل تخریب مسیر جاده ای و عدم دسترسی به آن ،امکان حمل دیزل برق و تجهیزات رادیویی به آنجا وجود ندارد ،تمامی ارتباطات استان در حالت نرمال است.      
 
وی تاکید کرد:همچنین با استفاده از بالن پوشش اینترنت وای فای با ظرفیت یک گیگابیت بر ثانیه به صورت رایگان در  شهر پلدختر فراهم شده است.                               
 
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد : بازسازی مسیر اصلی فیبر نوری  کوهدشت، پلدختر به خرم آباد با همت همکاران ما در حال انجام و امیدواریم که تا روز جمعه برقرار شود. هرچند با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در اسرع وقت مسیر ارتباطی فیبر جایگزین از طریق دزفول برای این مناطق فراهم شده بود.      
 
فلاح جوشقانی  با اشاره به اینکه در حال حاضر وضعیت ارتباط صوتی و نسل ۳ و ۴ اینترنت تلفن همراه در پلدختر و جاده های منتهی به آن در حالت نرمال قرار دارد درباره وضعیت تلفن ثابت در این منطقه عنوان کرد:مرکز ۱۰ هزار شماره ای تلفن ثابت در این منطقه بطور کامل تخریب شده است و همکاران ما در شرکت مخابرات در حال نصب مرکز جایگزین در نقطه دیگری از شهر هستند و امیدواریم با راه اندازی این مرکز اوایل هفته آینده دسترسی تلفن ثابت  و اینترنت ثابت نیز در تمام بخش های شهر پلدختر راه اندازی شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.