اپراتورها

تلفن همراه

April 15, 2019
13:24 دوشنبه، 26ام فروردینماه 1398
کد خبر: 98771

باد و باران ارتباط کامل تلفنی بخش پلان چابهار را قطع کرد

رئیس ستاد مدیریت بحران و سرپرست فرمانداری ویژه چابهار گفت: باد و باران ارتباط کامل تلفنی بخش پلان چابهار را قطع کرده است و تلاش ها برای رفع این مشکلات ادامه دارد.
 
 
رحمدل بامری یکشنبه شب در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: بارندگی و طغیان رودخانه های فصلی هرچند که نعمتی از جانب خداوند است اما مشکلاتی را نیز برای مردم به وجود آورد بطوریکه به برخی خانه ها آسیب وارد شده است.
 
وی افزود: هم اینک ارتباط تلفنی با بخش پلان قطع شده و طغیان رودخانه کاجو نگرانی های جدی را به دنبال دارد که نیاز است هر چه سریعتر تلفن ها وصل شوند.
وی از عدم وجود باتری برای دکل تلفن های روستایی اکثر روستاها انتقاد کرد و افزود: همزمان با قطع برق، تلفن نیز قطع می شود و به همین سبب از وضع مردم، خرابی و خسارات سیل اطلاعی در دست نیست.
رئیس ستاد مدیریت بحران چابهار از ضعیف بودن زیرساخت های تلفن واینترنت، راه، بافت روستاها و واقع شدن روستاها و حاشیه شهر در مسیر سیلاب اشاره کرد و خواستار توجه بیشتر برای توسعه وآبادانی چابهار به عنوان بزرگترین بندر اقیانوسی ایران شد.
وی از آمادگی کامل ستاد مدیریت بحران در مقابله با هرگونه حوادث خبر داد و خاطر نشان کرد: تاکنون مشکل خاصی نبوده است.
 
وی به نبود پل و ابنیه فنی و عدم استاندارد راههای روستایی بخش های مرکزی، پلان و دشتیاری اشاره و خاطرنشان کرد: با کمترین بارندگی ارتباط نیمی از روستاها با مراکز بخش ها و شهرستان قطع می شود که نیاز است وزارت راه و شهرسازی نسبت به ساخت پل و آبنما استاندارد اقدام کند.
سرپرست معاونت استانداری سیستان وبلوچستان وفرماندار شهرستان ویژه چابهار گفت: بارندگی ها، باد و رعد و برق موجب شکستگی 51 تیر و سوختگی سه ترانسفورماتور برق شد که با تلاش نیروهای اداره برق هم اینک مشکلات خاموشی ها مرتفع شده است.
بامری از تلاش های همه مسئولان، اعضای شوراهای اسلامی، دهیاران، بخشداران و به ویژه رسانه هادر اطلاع رسانی به موقع بارندگی ها و سیلاب قدردانی کرد.
وی به برخی اقدامات برای پیشگیری از هرگونه حوادث احتمالی خبر داد و خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته بیش از 20 جوان و دهها شهروند از دیگر نقاط کشور در تماس تلفنی خواستار ارائه خدمات و کمک به نقاط مختلف شهر و روستاها شدند.
وی لایروبی رودخانه ها و مسیل ها، سرکشی از حادثه دیدگان حاشیه شهر و ارتباط با بخشداران و مسئولان را از دیگر اقدامات عنوان کرد.
 
رئیس اداره هواشناسی چابهار نیز اظهار داشت: سامانه بارشی به تدریج تا بامداد فردا /دوشنبه/ تضعیف خواهد شد وهمچنان برای فردا در ارتفاعات جنوب شرق رگبار پراکنده (کمتر از ۱۵ میلی متر)، برخی نقاط سیستان بارش ملایم، زاهدان و سایر نقاط بارش خفیف و پراکنده خواهد بود.
محمدرضا سالاری فنودی افزود: براساس آمار بارش های چابهار، کنارک و توابع از ابتدای ورود سامانه تاکنون در چابهار 40 میلیمتر، کنارک 27، فرودگاه کنارک 24، باهوکلات 20، پلان 20، تیس 23، نگور 31، کمبل سلیمان 26، عورکی 22، پل ریمدان 37، پسابندر 30، زرآباد ،7 کهیر 13، مومان 25 و سورکمب 24 میلمتر ثبت شده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.