رسانه‌های اجتماعی

April 15, 2019
15:01 دوشنبه، 26ام فروردینماه 1398
کد خبر: 98783

درخواست تعلیق اکانت توئیتر ترامپ

توئیتری‌ها در کنار سیاسیون درخواست کرده‌اند تا اکانت رئیس‌جمهور آمریکا به دلیل به اشتراک‌گذاری محتوای نفرت‌آمیز و نژادپرستانه، بسته شود.
 
به گزارش خبرآنلاین، ترامپ در یک‌رشته حملات ادامه‌دار، ایلهان عمر نماینده مسلمان و دموکرات مجلس نمایندگان را به دلیل کامنت دادن درباره 11 سپتامبر به باد انتقاد گرفته و از خط قرمز عبور کرده است.
 
داستان از جمعه و هم‌زمان با انتشار ویدئویی از ایلهان عمر و انفجار برج دوقلوی تجارت جهانی نیویورک روی اکانت ترامپ شروع شد که با تیتر «ما هرگز فراموش نخواهیم کرد»؛ با حروف درشت، نشان‌دهنده عصبانیت و محتوای نفرت‌انگیز شد و به همین دلیل گروه‌های آمریکایی(Women's March) به این کار ترامپ اعتراض کردند که می‌تواند بار معنایی خاصی داشته باشد.
 
این گروه مستقیماً از جک دورسی مدیر توئیتر خواستند تا اکانت ترامپ را تعلیق کند.
 
ایلهان عمر در این ویدئو گفته است یک کسی یک کاری را انجام داده و حالا تمام مسلمانان به‌عنوان شهروندان درجه‌دو باید جواب آن را پس بدهند!
 
نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان، الکسندریا اوکازیو کورتز و سناتور برنی سندرز و الیزابت وارن ازجمله افرادی هستند که به انتشار این ویدئو اعتراض کرده‌اند.
 
ترامپ این ویدئو را روی اکانت خود Pin کرده بود که پس‌ازاین اعتراضات و احتمال ساسپند شدن اکانتش، آن را unpin کرد.
 
هرچند ترامپ ویدئو را حذف نکرده اما توئیتر هشدار داده است که محتوای نفرت‌انگیز می‌تواند باعث بسته شدن اکانت شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.