لبه تکنولوژی

April 17, 2019
12:18 چهارشنبه، 28ام فروردینماه 1398
کد خبر: 98835

کوالکام شهر هوشمند را هدف گرفت!

 
smart city2.jpg
 
Qualcomm یک برنامه جدید را برای اتصال شهرداری‌ها به سیستمی از ارائه کنندگان خدمات شهری هوشمند رونمایی کرد.
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، برنامه شتابدهنده شهرهای هوشمندکوالکام شامل فروشندگان سخت‌افزار و نرم‌افزار، تامین کنندگان خدمات ابری؛ همگرا کنندگان سیستم طراحی و تولید و تولید کنندگان راه‌حل‌های نهایی است. فهرستی از بیش از ۴۰ شریک اولیه شامل Verizon، ارو الکترونیک، شبکه‌های Ayla، Cradlepoint، Lime، Quantela و U – BLOX را به طور یکپارچه می‌شود.
 
Sanjeet Pandit، مسئول برنامه شهرهای هوشمند کوالکام، در بیانیه‌ای گفت که هدف "سرعت بخشیدن به توسعه و به‌کارگیری راه‌حل‌های شهرهای هوشمند در سراسر جهان" با ساده‌تر کردن آن برای مقامات شهری و دولتی برای یافتن شرکت‌هایی است که "مهارت اثبات‌شده و راه‌حل‌ها" را ارائه می‌کنند.
 
این حرکت به عنوان بخشی از تمرکز Qualcomm برای کسب درآمد بیشتر از فرصت‌های دربسته و جدید است، که کریستیانو آمون را به عنوان "چالش اعدام کلیدی" و "فرصت" برای سال ۲۰۱۹ در آخرین اجلاس Snapdragon این شرکت اعلام کرد.
 
شرکت Analyst پیش‌بینی می‌کند که هزینه‌های جهانی در فن‌آوری شهر هوشمند در سال ۲۰۱۹ به ۹۵.۸ میلیارد دلار و ۱۵۸ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۲ برسد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.