رگولاتوری

گزارش هفتگی بررسی سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات مردمی رگولاتوری منتشر شد

گزارش هفتگی سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات مشترکین برای بازه زمانی ۱۸ لغایت ۲۵ فروردین ماه ۱۳۹۸ توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منتشر شد.
 
به گزارش خبرنگار آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، گزارش ارائه شده براساس تعداد تیکت های ثبت شده در سامانه سپاس و درهفت حوزه کاری که مشترکین میتواند اقدام به شکایت درسامانه نموده، ارائه می گردد.
 
این هفت حوزه های کاری شامل اینترنت، تلفن همراه، تلفن ثابت،خدمات پستی، تشعشعات، خدمات ارزش افزوده و دفاتر پیشخوان دولت می باشند.
 
از 1773 شکایت ثبت شده در بازه زمانی 18 تا 25 فروردین 98، 1472 شکایت آنلاین و 301 شکایت از طریق تماس با شماره 195 ثبت شده اند.
 
در این بازه زمانی، بیشترین شکایت مشترکین درحوزه اینترنت بوده و کمترین شکایت انجام شده درحوزه پست میباشد. البته تعداد کم شکایت های ثبت شده درحوزه پستی به دلیل عدم معرفی سامانه 195 به عنوان مرکزثبت و رسیدگی شکایت دردفاتر پستی بوده است.
 
برای دانلود و مشاهده کامل این گزارش، اینجا را کلیک کنید.
 
 

​​