تلفن همراه

گزارش هفتگی بررسی کیفیت سرویس اپراتورهای ثابت و سیار منتشر شد

گزارش گزارش هفتگی بررسی کیفیت سرویس اپراتورهای ثابت و سیار برای بازه زمانی 28 اسفند 97 تا 5 فروردین 1398 منتشر شد.
 
به گزارش خبرنگار آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، براساس این گزارش و از مجموع 1284 سرویس پایش شده در همه اپراتورهای تلفن همراه، FWA و FCP بر اساس تکنولوژی های TD-LTE، ADSL و نسل سه و چهار تلفن همراه بررسی های به عمل آمده نشان می دهد میانگین شاخص PLR در روز های 01/01/98 و 03/01/98 بر روی اپراتور های ثابت افزایش داشته و بر روی
اپراتور های سیار در حد معمول خود بوده است ، شاخص PLR-IR در هفته اخیر بر روی اپراتور های سیار بدون نوسان بوده ولی در روز 01/01/98 بر روی اپراتور های ثابت دچار افزایش شده است .
 
همچنین وضعیت شاخصهای اندازه گیری شده در دوره گزارش در شبکه شرکت ارتباطات زیرساختCissco-12880-TIC, Huawei-48159-TIC به قرار زیر بوده است: 
 
dsljfwd.png
براین اساس رگولاتوری میزان تغییرات شاخص های کیفی اپراتورها نسبت به دوره گذشته به صورت زیر اعلام داشته:
 
dsewq123.png
 
برای مشاهده کامل این گزارش اینجا را کلیک کنید.

​​