تلفن همراه

اطلاعیه رگولاتوری درباره صدور اشتباه قبض‌های همراه اول

 
 
روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی طی اطلاعیه ای اعلام کرد: در پی شکایات متعدد مشترکین در سامانه ثبت و پاسخگوئی به شکایات ۱۹۵ مبنی بر صدور قبض‌های نامتعارف برای مشترکان همراه اول، این موضوع از سوی رگولاتوری بررسی و مشخص شد این اتفاق به دلیل نقص فنی و مشکلات سامانه صدور صورتحساب اپراتور، رخ داده است.
 
براساس این اطلاعیه، با پیگیری رگولاتوری اپراتور همراه اول برای رفع مشکل اقدام کرده و در سریعترین زمان ممکن قبض‌های تلفن همراه مشترکین اصلاح می‌شود. 
 
براساس اعلام رگولاتوری مشترکین نباید درباره قبض‌های تلفن همراه نگرانی داشته باشند. اپراتور نیز حق ندارد خطوط این دسته از مشترکین را به دلیل عدم پرداخت قبض یا رد شدن از آستانه‌های تعریف شده قطع کند.

​​