امنیت

فناوری اطلاعات

April 26, 2019
17:39 جمعه، 6ام اردیبهشتماه 1398
کد خبر: 99066

رئیس پلیس فتا کیش:درباره بدافزار بودن تلگرام طلایی اظهارنظر نکردم

رئیس پلیس فتای کیش ضمن هشدار نسبت به انتشار بدافزارها از طریق شبکه های اجتماعی اعلام کرد که اظهار نظری درباره بدافزار بودن تلگرام طلایی نداشته است.
 
 
سرهنگ دوم محمد رضا رضایی رئیس پلیس فتای کیش در خصوص انتشار بدافزارهای موبایلی اظهار کرد: شبکه‌های اجتماعی بستر مناسبی برای سواستفاده و انتشار این بدافزارها شده است و بسیاری از بدافزارها در قالب و با عناوین برنامه‌های مختلف از طریق شبکه‌های اجتماعی در حال انتشار هستند.
 
وی افزود: کاربران برای ایمنی بیشتر حتماً برنامه‌ها و نرم افزارهای مورد نیاز خود را از منابع معتبر دریافت کنند و در نصب برنامه‌های ارسالی از طریق شبکه‌های اجتماعی حساسیت و دقت بیشتری داشته باشند.
رئیس پلیس فتا کیش در پاسخ به سوالی مبنی بر انتشار خبری از قول وی در مورد بدافزار بودن تلگرام طلایی انتشار یافته در برخی شبکه‌ها و سایت‌ها گفت: بنده این خبر را به کلی تکذیب می‌کنم و در این مورد هیچ اظهار نظری ندارم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.