تلفن همراه

گوشی

April 26, 2019
22:35 جمعه، 6ام اردیبهشتماه 1398
کد خبر: 99092

هواوی آنر 8s را با قیمت ۱۳۰ دلاری معرفی کرد

آنر به عنوان زیرمجموعه هوواوی از گوشی اقتصادی جدیدی رونمایی کرده که طراحی به روز و زیبایی دارد.
هواوی آنر 8s را با قیمت ۱۳۰ دلاری معرفی کرد.
 
 
 
گوشی 8s جدیدترین محصول آنر، زیرمجموعه هوواوی است. این گوشی با وجود قیمت مناسبی که دارد، از طراحی شکیلی برخودار است.
 
آنر ۸ اس به نمایشگر LCD با وضوح +HD و سایز ۵.۷۱ اینچ مجهز است. دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در این گوشی علاوه‌بر عکاسی، وظیفه‌ تشخیص هویت کاربر به‌صورت بایومتریک را بر عهده دارد.
 
گوشی آنر 8s  فاقد حسگر اثر انگشت است و در پنل پشتی گوشی فقط یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم ۱.۸ و امکان فوکوس خودکار با تشخیص فاز و فلش تکی LED دیده می‌شود.
 
گوشی مذکور از پردازنده‌ مدیاتک هلیو A22 درکنار رم دوگیگابایتی و حافظه‌ قابل افزایش ۳۲ گیگابایتی بهره می‌برد و دارای باتری ۳۰۲۰ میلی‌آمپر ساعتی است. گفتنی است که این گوشی از میکرو USB های قدیمی برای شارژ بهره می‌برد.
 
 
از دیگر مشخصات آنر ۸ اس می‌توان به وجود جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و دریافت‌کننده‌ی رادیو FM اشاره کرد. 
 
جدیدترین گوشی آنر در حال حاضر در روسیه عرضه شده است و طی هفته‌های آینده به سایر بازارها نیز راه پیدا خواهد کرد.
 
در رابطه به قیمت گوشی، هم‌اکنون آنر 8S در روسیه در سه رنگ مشکی، آبی و طلایی با قیمتی معادل ۱۳۰ دلار در دسترس است.
 
مترجم : ساحره چمنی-ITMEN
مرجع : GSMArena
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.