اپراتورها

تلفن همراه

May 9, 2019
17:07 پنجشنبه، 19ام اردیبهشتماه 1398
کد خبر: 99408

به‌روزرسانی جدید Huawei P30، با قابلیت Dual-View Video

 
چند روز پیش، هوآوی رسما اعلام کرد که با یک به‌روزرسانی جدید برای گوشی پرچم‌دار Huawei P30، قابلیت Dual-View Video به این گوشی به طور رسمی اضافه شده است. در حال حاضر بیشتر کاربران این گوشی در چین، این به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اند.
ویژگی Dual-View Video تا به حال فقط در مدل Pro این گوشی در دسترس بود. اما حالا همانطور که وعده داده شده بود، با یک به‌روزرسانی جدید که برای EMUI 9.1.0.153 طراحی شده، این ویژگی برای مدل Huawei P30 قابل استفاده است. طبق معمول گذشته، بعد از انتشار این به‌روزرسانی در چین شاهد انتشار گسترده‌تر آن خواهیم بود و مدت زیادی طول نخواهد کشید که بقیه کاربران خارج از چین نیز به آن دسترسی داشته باشند.
 
تغییرات این به‌روزرسانی به شرح زیر است:
 
Dual video 1.jpg
 
دوربین
با اضافه شدن این ویژگی، کاربران می‌توانند با بهره‌گیری هم‌زمان از چند دوربین در هنگام فیلم‌برداری، ویدئوهایی از نمای نزدیک و نمای دور ضبط کنند. در این حالت، نمایشگر به دو قسمت تقسیم می‌شود و نماهایی از دو زاویه متفاوت به نمایش درمی‌آید.
با اضافه شدن حالت Charming portrait به دوربین، دستگاه به شما اجازه می‌دهد عکس‌های پرتره با بوکه‌هایی جذاب‌تر بگیرید.
 
Dual video 2.jpg
 
Huawei Vlog
با این ویژگی، گوشی می‌تواند ویدئو بلاگ یا ولاگ شما را به صورت خودکار تدوین کند، صحنه‌هایی را برجسته کند و روی آن افکت‌های از پیش‌ تعیین شده بگذارد.
 
Dual video 3.jpg
امنیت
تکمیل وصله‌ها یا پچ‌های امنیتی گوگل برای بهبود امنیت سیستم که در آوریل 2019 منتشر شده‌اند. برای اطلاعات بیشتر از امنیت به‌روزرسانی‌های سیستم عامل هوآوی (EMUI)، می‌توانید به وب‌سایت رسمی این شرکت مراجعه کنید.
 
با توجه به راهنمای رسمی این به‌روزرسانی، ویژگی Dual-View Video به شما این اجازه را می‌دهد تا به طور همزمان از دو زاویه متفاوت ویدئو ضبط کنید، آن هم بدون نیاز به جلو یا عقب بردن دوربین.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.