رسانه‌های اجتماعی

May 11, 2019
13:53 شنبه، 21ام اردیبهشتماه 1398
کد خبر: 99444

۵۰ مکان «اینستاگرام شده» جهان در سال ۲۰۱۹

لندن به‌عنوان اولین مکان اینستاگرام شده جهان در سال ۲۰۱۹ معرفی شد.
 
بر اساس تحقیقات انجام‌شده توسط موسسه هوپا، امسال اینستاگرام شده‌ترین مکان لندن شد. بدین ترتیب لندن شماره یک مکان‌های اینستاگرامی جهان در سال ۲۰۱۹ شهر پاریس و نیویورک را جا گذاشت.
 
مبنای رنکینگ بر اساس تعداد هشتگ‌ها تعریف‌شده است. دبی با کمتر از ۸۰ میلیون هشتگ مکانی در رده چهارم قرار گرفت.
 
بر این اساس استانبول، جاکارتا، لس‌آنجلس، بارسلونا، مسکو، توکیو در رده‌های بعدی پراینستاگرام‌ترین مکان‌های جهان قرار گرفتند.
 
اما بر اساس پست‌های سلفی، برلین به‌عنوان «پر سلفی‌ترین» مکان جهان در سال ۲۰۱۹ معرفی شد. شانگهای، سئول، جاکارتا، کاراکاس، اوزاکا،لندن،مسکو، سان‌فرانسیسکو و تورنتو در رده‌های بعدی جای گرفتند.
 
اما رتبه اول خوش‌منظره‌ترین سلفی‌های مکانی به سانتیاگوی شیلی اختصاص یافت. بوئنوس آیرس، کی یف، کوالالامپور، آنتالیا، کیپ تاون، پوکت، سان فرانسیسکو، بوداپست و لاگوس در رده‌های بعدی قرار گرفتند.
 
نکته بعدی پست‌های غذایی برتر است که توکیو در صدر قرار گرفت. تایپه، دوحه، استانبول، اوزاکا، بانکوک، کوالالامپور، سنگاپور، ابوظبی و مبلورن در رده‌های بعدی قرار گرفتند.
 
در پست های اینستاگرامی منتشر شده به صورت خانوادگی (زوج‌ها) دُبی در رده اول و بمبئی در رده دوم و پاریس در رده سوم جای گرفتند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.