تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

May 12, 2019
14:49 یکشنبه، 22ام اردیبهشتماه 1398
کد خبر: 99504

دومین دوره ارزیابی جایزه دولت الکترونیک آغاز شد

دومین دوره ارزیابی جایزه دولت الکترونیک با هدف اصلاح نظام ساختار سازمانی توسط شرکت ارتباطات زیرساخت، آغاز شد.
 
شرکت ارتباطات زیرساخت در راستای اجرای دومین دوره جایزه دولت الکترونیک، نخستین جلسه توجیهی نمایندگان ارزیابی دستگاه‌های اجرایی را برگزار کرد.
 
فرآیند ارزیابی جایزه دولت الکترونیک با تشریح شاخص‌های ارزیابی در دو بخش تکلیفی و داوطلبانه، برنامه زمان‌بندی و برنامه بازدید از دستگاه‌ها به منظور سنجش اطلاعات ارائه شده، آغاز شد.
 
در این جلسه ستار هاشمی معاون فناوری اطلاعات شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به چشم‌انداز و سیاست‌های تدوین شده این شرکت و اقدامات شاخص در حوزه دولت الکترونیک گفت: نگاه ما به جایزه دولت الکترونیک، ارتقا وضعیت و بهبود سطح این شرکت در ابعاد مختلف است.
 
وی با بیان اینکه بخشی از فعالیت‌های صورت گرفته در شرکت ارتباطات زیرساخت، پروژه‌های در دست اقدام بر اساس استراتژی و راهبردهای مورد نظر در راستای دولت الکترونیک است، گفت: اصلاح نظام ساختار سازمانی از دستاوردهای دولت الکترونیک و تکالیف تعیین شده آن خواهد بود. در این راستا طراحی ساختار سازمانی این شرکت منطبق بر فرآیندها و تجارب مدل‌های مرجع و در راستای شفافیت و بهره‌وری صورت گرفته است.
 
هاشمی با اشاره به سایر اقدامات اجرایی مبتنی بر اهداف دولت الکترونیک و تسریع، تسهیل و ارتقا سطح خدمات در این حوزه گفت: اقدامات، چالش‌ها و راهکارهای پیشنهادی در جهت برنامه‌ریزی و سیاستگذاری‌های کلان در حوزه دولت الکترونیک، مستندسازی شده است.
 
معاون فناوری اطلاعات شرکت ارتباطات زیرساخت افزود: ضمن بهره‌گیری از تجارب سایر سازمان‌های بهره‌ور، مصمم هستیم در راستای اهداف پیش بینی شده در فرآیند دولت الکترونیک قدم‌های استوارتری برداریم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.