اپراتورها

تلفن همراه

June 3, 2019
12:59 دوشنبه، 13ام خردادماه 1398
کد خبر: 99950

از ایرانسل بابت بهبود شرایط ارتباطی در مواقع بحران تقدیر شد

نشست دوجانبه جمعیت هلال احمر و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور وزیر ارتباطات و رییس جمعیت هلال احمر و شرکت های ارتباطی برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، نشست دو جانبه هلال احمر و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز، 12 خردادماه با حضور مهندس محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات، دکتر علی‌اصغر پیوندی رییس جمعیت هلال احمر و جمعی از مدیران اپراتورها به منظور توسعه همکاری‌ها بین دو مجموعه در سازمان امداد و نجات برگزار شد.
 
در این مراسم، از عملکرد منسجم، پاسخگویانه و متعهدانه دکتر بیژن عباسی آرند مدیر عامل شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل که با ارایه خدمات مستمر به هموطنان متأثر از سیل‌های سال جاری، یاری‌رسان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی در حوزه امداد و نجات در جهت استفاده از تکنولوژی‌های مدرن و ظرفیت‌های نوین ارتباطی در مواقع بحران بودند، تقدیر شد.
 
مهندس باقر صمدی، مدیر کل توسعه محصول و خدمات ایرانسل، به نمایندگی از دکتر بیژن عباسی‌آرند این تقدیرنامه را دریافت کرد‌.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تأکید بر نقش داوطلبان در جهت کمک به سیل زدگان، به تکنولوژی مدرن و ظرفیت‌های نوین ارتباطی اشاره کرد.
 
وی با تأکید برنیاز به دریافت خدمات امدادی در شرایط بحرانی، گفت: کد دستوری #۱۱۲* نیز به همین منظور به بهره‌برداری رسید تا موقعیت مکانی فرد حادثه دیده در هر نقطه‌ای از کشور با گرفتن این کد دستوری، به اپراتورها و سپس امدادگران هلال احمر اعلام شود. کمک‌های مردمی در حوادث نیز از طریق همین کد دستوری قابل جمع آوری خواهد بود.
 
ایرانسل پیش از این طی مراسمی، پنج میلیارد ریال به سیل‌زدگان اهدا کرده بود و علاوه بر آن، مبلغ ۵۵ میلیارد ریال نیز برای کمک به بازسازی زیرساخت‌ها در مناطق سیل‌زده اختصاص داده است.
 
ایرانسل با وقوع بارش‌های شدید و شرایط جوی سخت در استان‌های مختلف، با اعزام سریع کارشناسان فنی به منطقه‌های آسیب‌دیده و بررسی شرایط ایجاد شده، در سریع‌ترین زمان ممکن شبکه را به حالت عادی و پایدار بازگرداند و برای سرعت بخشیدن به امدادرسانی به سیل‌زدگان، به دفعات مکالمه و پیامک منطقه‌های سیل‌زده را رایگان اعلام کرد.
 
در زمان بحران، تیم فنی ایرانسل با توجه به شرایط ایجاد شده از منابع مختلف تأمین‌کننده انرژی مثل ژنراتورها، برای برق‌رسانی و فعال نگه‌داشتن آنتن‌های مخابراتی استفاده کرد و شبکه را برای استفاده مشترکان خود و مشترکان اپراتورهای دیگر که از طریق رومینگ ملی از شبکه ایرانسل استفاده می‌کردند، پایدار نگه داشت. همچنین بررسی و رفع مشکلات احتمالی مشترکان مناطق آسیب‌دیده از طریق تماس با مرکز شبانه‌روزی ارتباط با مشتریان ایرانسل (شماره ۷۰۰)، در اولویت قرار گرفته است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.