امینت

تلفن همراه

June 3, 2019
14:25 دوشنبه، 13ام خردادماه 1398
کد خبر: 99958

انگلستان با کمک هواوی مدرن‌تر می‌شود

برای یک شرکت بین‌المللی چیزی بهتر از داشتن شرکایی نیست که در همه حال به تعهدات خود عمل می‌کنند و ثبات را هم برای خود و هم برای شریک خود به ارمغان می‌آورند.
 
چند روز پیش بیشتر از ۲۰۰ نماینده از شرکای انگلیسی هواوی در مراسم UK Partner Summit در لندن شرکت کردند. در این مراسم هواوی از به‌روزرسانی شبکه تامین‌کننده‌ها و شرکای خود خبر داد و از تازه‌ترین عملکرد کسب‌وکار شرکت، استراتژی همکاری و برنامه‌های خود برای بازار انگلستان که یکی از مهم‌ترین بازارها است، پرده برداشت.
 
تم امسال در هفتمین سال برگزاری این مراسم، «بیایید با هم رشد کنیم» بود. هواوی این فرصت را غنیمت شمرد تا تعهدش را به انگلستان تکرار کند، استراتژی خود را در قبال برنامه‌های شرکای مختلف بیان کند و درباره بینش خود نسبت به فرصت‌هایی که در انگلستان است، صحبت کند. شرکت‌کننده‌های این نشست شامل تامین‌کننده‌ها، شرکای اکوسیستم، مشتریان کلیدی، تحلیلگران و اصحاب رسانه بودند.
 
دکتر لیانگ هوآ، رییس هیئت مدیره هواوی با سخنرانی در این مراسم از دیدگاه‌های خود درباره فرصت‌ها و ترندهای دنیای فناوری اطلاعات (ICT) گفت. او در سخنان خود خاطر نشان کرد که دیجیتالی شدن وارد فاز جدیدی از رشد خودش شده. برای اینکه مزایای اطلاعات، اتصالات و دیجیتال در دسترس همه باشد، «هواوی نقش مهمی در ارائه ابزارهای هوشمند و زیرساخت‌های فناوری اطلاعات ایفا می‌کند.»
 
لیانگ هوآ همچنین به تعهد دولت انگلستان برای تبدیل این کشور، به رهبر دنیا در زمینه ۵G و فراهم کردن قابلیت اتصال پرسرعت و قابل اعتماد به شهرها، شهرک‌ها، مناطق روستایی و تامین شبکه‌های تماماً فیبر ملی، اشاره کرد.
 
لیانگ هوآ اینگونه صحبت‌هایش را ادامه داد: «چیزهای زیادی در این‌باره هست که هواوی می‌تواند در آن مشارکت کند. ما نقش پیشرو را در زمینه ۵G برعهده داریم. ما در آزمایش ۵G همراه دولت انگلستان بودیم و آماده‌ایم تا از راه‌اندازی تجاری ۵G در انگلستان پشتیبانی کنیم. ما در حال پشتیبانی از تکنولوژی «فیبر تا خانه‌ها» (FTTP) در این کشور هستیم. ما همچنین راه‌حل‌هایی نوآورانه و رقابتی برای اتصال مناطق صعب‌العبور داریم.»
 
هواوی از مرکز آموزشی جدیدش در انگلستان رونمایی کرد
در این مراسم، هواوی از برنامه‌هایش برای افتتاح یک مرکز آموزشی هم خبر داد. هدف این مرکز جدید، که در بیرمنگام واقع شده، توسعه و آموزش مهندسانی است که می‌خواهند از راه‌حل‌ها و تکنولوژی ۵G استفاده کنند. هواوی با امضای یادداشت تفاهم با چهار شرکت مهندسی انگلیسی که از شرکای کلیدی آن‌ها محسوب می‌شوند، پشتیبانی از توسعه مهارت‌های کارکنان خود را تضمین کرده است. این مرکز توانایی آموزش بیش از ۵۰۰ مهندس را در سال دارد و ماه ژوئن امسال افتتاح خواهد شد.
 
جری وانگ، مدیرعامل هواوی انگلستان گفت: «این اجلاس سراسری فرصت خوبی است تا از شما برای زنجیره تامین باارزشمان در اینجا تشکر کنیم. ما به‌خاطر روابط انعطاف‌پذیر و پرباری که در این ۱۸ سال با شرکا و تامین‌کنندگان در انگستان داشته‌ایم، سپاسگذاریم. تخصص، دانش و کیفیت خدمات آن‌ها به هواوی، برای ارائه خدمات به مشتریانمان در اینجا، اهمیت بسیاری دارد. ما مشتاقیم که رشد و گسترش روابط کلیدی موجود را ادامه دهیم، در حالی‌که می‌خواهیم در آینده زمینه فرصت‌های تازه‌ای را به وجود آوریم».
 
رابین کانوی، مدیر اجرایی شرکت ARCC گفت: «ما از سال ۲۰۱۵ با هواوی همکاری می‌کنیم و به دستاوردهایی که در این مدت با کمک یکدیگر به دست آورده‌ایم، بسیار افتخار می‌کنیم. همانطور که هواوی به رشدش در انگلستان ادامه می‌دهد، ما برای ایفای نقش کلیدی در کمک به آن‌ها برای دستیابی به اهدافشان، هیجان‌زده‌ایم».
 
در طول این رویداد، پیت کالینگز از Oxford Economics گزارشی از تاثیر اقتصادی هواوی در انگلستان منتشر کرد. این گزارش که با همکاری هوآوی و Oxford Economics تهیه شده، از سهم برجسته هواوی در اقتصاد انگلستان خبر داد؛ سهمی که از طریق سرمایه‌گذاری، ایجاد شغل و اعانه‌ای که این شرکت چینی به خزانه انگستان می‌دهد، ایجاد شده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.