تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

June 3, 2019
16:42 دوشنبه، 13ام خردادماه 1398
کد خبر: 99966

دیجی‌کالا نکست افتتاح شد

دیجی‌کالا نکست یا همان مرکز نوآوری دیجی‌کالا که در کارخانه نوآوری آزادی در تهران واقع شده افتتاح شد.
 
دیجی‌کالا نکست، بازوی نوآوری دیجی‌کالا است که با هدف اتصال بزرگترین پلتفرم تجارت الکترونیک ایران به استارتاپ‌های برتر کشور شکل گرفته است. در دیجی‌کالا نکست ایده‌های نوآورانه و تکنولوژی‌محور به طور عمومی و تمرکز بر حوزه هوش مصنوعی در سال جاری، به راهکارهایی برای حل مسائل روز کسب‌وکارهای آنلاین و تکنولوژی محور می‌انجامند. دیجی‌کالا نکست برای توسعه این تکنولوژی‌ها حامی استارتاپ‌ها و طرح‌های نوآورانه در زمینه تجارت الکترونیک، سرویس‌های ابری، لاجستیک و اینترنت اشیا است که امسال تمرکز این سرمایه‌گذاری‌ها در حوزه هوش‌ مصنوعی (AI) خواهد بود.
 
روح‌الله رحمانی، رییس هیات مدیره و و امیر صالحی مدیرعامل مرکز نوآوری‌های دیجی‌کالا در این برنامه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌های اینترنت اشیا، رایانش ابری، تجارت الکترونیک، لجستیک و … را معرفی کردند و هدف از راه‌اندازی دیجی‌کالا نکست را سرمایه‌گذاری در فناوری، پژوهش مستقیم از طریق پروژه دانشگاهی و ایجاد امکان استفاده از داده‌های باز (Open Data) عنوان کردند. دیجی‌کالا نکست فرصت‌هایی به منظور سرمایه‌گذاری در تکنولوژی‌های مرتبط با هوش مصنوعی در حوزه‌هایی مثل تجارت الکترونیک (E-Commerce)، هوش تجاری، ابزارهای تحلیلی نظارت در قیمت‌گذاری، محتوا و مرکز داده، لجستیک و بازاریابی برای فعالان این حوزه فراهم کرده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.