تلفن همراه

سیستم‌عامل

گوشی

June 5, 2019
12:32 چهارشنبه، 15ام خردادماه 1398
کد خبر: 100010

آپدیت اندروید ۹ نوکیا ۳ رسما عرضه شد

 
ترنجی: پس از انتشار آپدیت ارتقا به اندروید 9 یا همان Pie برای Nokia 3.1 Plus و 3.1 در ماه‌های فوریه و مارس امسال، حالا HMD Global انتشار جدیدترین نگارش از سیستم عامل موبایل گوگل را برای گوشی Nokia 3 را آغاز کرده است. آپدیت اندروید ۹ نوکیا ۳ رسما عرضه شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم.
 
گوشی Nokia 3 با سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا در سال 2017 روانه بازار شد که بعدتر به اندروید 8.0 و 8.1 ارتقا پیدا کرد. به وضوح این یک عملکرد درخشان در پشتیبانی از گوشی‌های رده معمولی است که می‌تواند رضایت خریداران را در پی داشته باشد.
 
 
آپدیت اندروید ۹ برای گوشی نوکیا ۳ (Nokia 3) تحت شناسه V5.120 منتشر شده است و با قابلیت‌های جدید این سیستم عامل چون سیستم پیمایش جدید رابط کاربری، adaptive battery و adaptive brightness همراه است. همچنین کاربران وصله‌های امنیتی ماه مِی 2019 اندروید را دریافت می‌کنند. این آپدیت به صورت OTA منتشر شده و انتظار می‌رود ظرف یک یا دو هفته در اختیار کلیه کاربران قرار بگیرد.
 
عملکرد بسیار خوب HMD Global در ارائه آپدیت‌های اندروید برای گوشی‌های Nokia می‌تواند یکی از نقاط قوت آنها باشد. نظر شما هم همین است؟ اگر نوکیا ۳ دارید و آپدیت اندروید ۹ را دریافت کرده اید، تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.