بازی

فناوری اطلاعات

June 5, 2019
12:33 چهارشنبه، 15ام خردادماه 1398
کد خبر: 100011

لیست بازی های کنسول خاطره انگیز سگا Genesis/Mega Drive اعلام شد

 
سخت افزار: چندی پیش، نخستین اطلاعات از کنسول خاطره انگیز "سگا" با نام Genesis Mini منتشر شده بود؛ یک کنسول بازی خاطره انگیز خصوصا برای گیمرهای دهه 50 و 60 ایران که دنیایی از نوستالژی را در یک کنسول کوچک جای داده است.
 
 
(( توجه داشته باشید که این پروژه شامل 2 کنسول بازی می گردد که با عناوین Sega Genesis Mini و Mega Drive Mini شناخته می شوند. ظاهرا کنسول بازی نخست برای کشورهای اروپایی و ایالات متحده و کنسول بازی دوم نیز به صورت اختصاصی در کشور ژاپن توزیع می گردد. کنترلرها در هر 2 کنسول به صورت درگاه USB بوده و این بدان معنی است که هر دو کنسول تنها از نظر ظاهری به مدل های نوستالژی خود شباهت داشته اما درون آنها داستان به گونه دیگری است.
 
در نمونه ژاپنی، بسته بندی و زبان های منو به زبان ژاپنی بوده و در نمونه جهانی، به انگلیسی تعریف شده اند. تفاوت های جزئی دیگری نیز در این 2 کنسول به چشم می خورد که به عنوان مثال می توان به 6 و 3 دکمه بودن کنترلرها اشاره کرد. هر دو کنسول با قیمت های 80 و 60 دلار راهی بازار خواهند شد.))
 
 
هر کنسول بین 40 تا 42 بازی را در خود جای داده و این احتمال وجود دارد که در آینده، بتوان به وسیله بروزرسانی این بازی ها را بیشتر و یا تغییر داد. امروز لیستی از بازی های Genesis/Mega Drive منتشر شده است که در ادامه می توانید اسامی آنها را مطالعه نمایید:
 
Alex Kidd in the Enchanted Castle
Alisia Dragoon
Altered Beast
Beyond Oasis
Castle of Illusion Starring Mickey Mouse
Castlevania: Bloodlines
Columns
Comix Zone
Contra: Hard Corps
Darius
Robotnik’s Mean Bean Machine
Dynamite Headdy
Earthworm Jim
Ecco the Dolphin
Eternal Champions
Ghouls ’n Ghosts
Golden Axe
Gunstar Heroes
Kid Chameleon
Landstalker
Light Crusader
Mega Man: The Wily Wars
Monster World 4
Phantasy Star 4: The End of the Millennium
Road Rash 2
Shining Force
Shinobi 3
Sonic the Hedgehog
Sonic the Hedgehog 2
Sonic the Hedgehog Spinball
Space Harrier 2
Street Fighter 2: Special Champion Edition
Streets of Rage 2
Strider
Super Fantasy Zone
Tetris
Thunder Force 3
ToeJam & Earl
Vectorman
Virtua Fighter 2
Wonder Boy in Monster World
World of Illusion Starring Mickey Mouse and Donald Duck
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.