تلفن همراه

گوشی

June 19, 2019
16:30 چهارشنبه، 29ام خردادماه 1398
کد خبر: 100369

گلکسی اس ۱۱ با نمایشگری خمیده در ۴ جهت

حق امتیاز اختراع موبایلی متعلق به سامسونگ منتشر شده که در ۴ جهت خمیده است. همچنین دوربین و تمام حسگرها زیر نمایشگر تعبیه شده اند. کارشناسان معتقدند این حق امتیاز به «گلکسی اس ۱۱»تعلق دارد.
 
به گزارش گیزموچاینا، سامسونگ مدت‌ها است که موبایل‌هایی با نمایشگرهای خمیده می‌سازد. اما این نمایشگرها فقط در دو طرف خمیده هستند.
 
درهمین راستا به تازگی حق امتیاز اختراع موبایلی با نمایشگری خمیده در ۴ جهت به تازگی منتشر شده است. این حق امتیاز در سپتامبر ۲۰۱۸ میلادی ثبت اما در ۶ ژوئن ۲۰۱۹ منتشر شده است. در همین راستا بسیاری از کارشناسان معتقدند این طرح احتمالاً مربوط به سامسونگ «گلکسی اس ۱۱» است.
 
 
سامسونگ پیش از این دو موبایل با نمایشگرهایی که در دو گوشه خمیده هستند را عرضه کرده است اما این بار نمایشگر دستگاه در هر ۴ جهت خمیده است.
 
البته موبایل Honor Magic که در سال ۲۰۱۶ میلادی عرضه شد نیز نمایشگری با خمیدگی در تمام جهات داشت. اما طراحی آن به طور کامل شبیه حق امتیاز سامسونگ نبود. مهمترین وجه تمایز میان دو طراحی به اندازه لبه‌های نمایشگر مربوط است. طرح سامسونگ بر خلاف Honor Magic لبه ای بسیار نازک دارد و تمام صفحه را می‌پوشاند.
 
نکته متمایز دیگر آنکه سامسونگ حسگرها و دوربین سلفی را زیر نمایشگر مخفی کرده است. از آنجا که نمایشگر خمیده است بنابراین دوربین به طور زاویه دار زیر نمایشگر قرار داده شده تا تصویر به طور مخدوش ثبت نشود.
 
علاوه بر آن نشانی از اسکنر اثر انگشت در پشت دستگاه یا کنار نمایشگر دیده نمی‌شود.
 
در تصاویر مربوط به این حق امتیاز به نظر می‌رسد دستگاه ۲ دوربین پشتی و یک دکمه در بخش کناری خود دارد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.