تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

June 19, 2019
17:32 چهارشنبه، 29ام خردادماه 1398
کد خبر: 100382

بنیاد لایت کوین کارت اعتباری ارز دیجیتال عرضه می‌کند

بنیاد لایت‌کوین در پست بلاگ خود که در روز ۱۸ ژوئن (۲۸ خرداد) منتشر شد، خبر همکاری خود با صرافی بیباکس (Bibox) و شرکت بلاک چینی ترینو (Terino) را اعلام کرد. به نقل از کوین‌تلگراف، این دو شرکت به طور مشترک کارت اعتباری ارز دیجیتال با نام بلاک‌کارت (BlockCard) را عرضه خواهند کرد.
 
این کارت اعتباری به کاربران این امکان را می‌دهد که دارایی دیجیتال خود را هم به صورت آنلاین و هم در فروشگاه‌های سراسر جهان که این کارت‌ها را می‌پذیرند، خرج کنند.
 
مشتریان قادر خواهند بود که ارزهای دیجیتالی مانند لایت کوین، توکن صرافی بیباکس (BIX) و توکن شرکت ترینو (TERN) را در این کارت نگه دارند.
 
در این پروژه، صرافی بیباکس به عنوان سرویس نگهداری سرمایه کاربران عمل خواهد کرد و حجم معامله ارز دیجیتال به ارزش بیش از ۲۰۰ میلیون دلار را در اختیار خواهد داشت. ترینو نیز پلتفرمی اختصاصی فراهم خواهد کرد.
 
بنیاد لایت کوین و صرافی بیباکس این کارت را مستقیما با صرافی بیباکس و کیف پول رسمی لایت کوین، لوف ولت (LoafWallet)، ادغام خواهند کرد. تیم لایت کوین در رابطه با این همکاری اظهار داشت:
 
این یک همکاری و مشارکت هیجان‌انگیز برای ماست، چرا که به پیشبرد ماموریت و هدف بنیاد لایت کوین مبنی بر ایجاد موارد استفاده بیشتر برای خرج کردن لایت کوین در زندگی روزمره کمک می‌کند.
 
با استفاده از پلتفرم بلاک‌کارد ترینو و موتور صرافی بیباکس، امکان دسترسی بی‌نظیری در اختیار دارندگان لایت کوین قرار می‌گیرد تا از LTC های خود برای خرید و فروش در سراسر جهان استفاده کنند.
 
بنیاد لایت کوین به جمع صنایع دیگر حاضر در این عرصه که کارت‌های اعتباری ارز دیجیتال عرضه کردند پیوست. هفته گذشته، صرافی ارز دیجیتال شناخته‌شده‌ کوین‌بیس (Coinbase)، خدمات کارت اعتباری ویزای خود را در ۶ کشور اروپایی گسترش داده و به مشتریان خود در آن مناطق امکان خرج کردن دارایی‌های دیجیتال خود را می‌دهد.
 
در ماه مارس، شرکت ویزا چند موقعیت شغلی مرتبط با ارز دیجیتال و بلاک چین را ارائه و منتشر کرد. به نظر می‌رسد این شرکت به دنبال شخصی برای تصدی جایگاه مدیر فنی ویزا فین‌تک در دفتر پالو آلتو (palo Alto) است.
 
در شرح و توضیحات این موقعیت شغلی آمده است که کاندیدها باید درک عمیقی از فناوری دفترکل توزیع شده و صنعت ارز دیجیتال داشته باشند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.