سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

June 23, 2019
15:45 یکشنبه، 2ام تیرماه 1398
کد خبر: 100453

ایسوس سری جدید سرورهای سازگار با هوش مصنوعی را بمعرفی کرد

یسوس به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در زمینه مادربردهای سرور، ایستگاه های کاری و مادربردهای Workstation، همکاری نزدیک خود را با NVIDIA در زمینه پشتیبانی از راهکار NVIDIA EGX برای پشتیبانی از هوش مصنوعی اعلام کرد.
 
ایسوس با همکاری NVIDIA ، سخت افزار مورد اطمینان و سازگار با edge computing و محاسبات بلادرنگ را در دسترس توسعه دهندگان قرار داده است.
 
شرکت NVIDIA با معرفی پردازنده های گرافیکی NVIDIA T4  برای راهکار NVIDIA EGX مرزهای جدیدی را در دنیای edge computing برای مشتریان رده تجاری تعیین کرده است. همچنین NVIDIA EGX راهکار کاملی را برای سیستم ها و نرم افزارهای مبتنی برedge computing  برای دستیابی و ایجاد سیستمی جامع در دسترس قرار داده است.
 
ایسوس با سرور ESC4000 G4، با استفاده از نسل دوم پردازنده های Scalable اینتل و پردازنده های گرافیکی NVIDIA T4، ایده آل ترین راهکار مبتنی بر NVIDIA EGX را ارائه داده است. مهمترین بخشESC4000 G4 ، مکانیزم طراحی و انعطاف پذیری کامل با نیازهای مشتری است. ESC4000 G4 با پشتیبانی از 4 شتاب دهنده TESLA V100، یا حد اکثر هشت پردازنده گرافیکی NVIDIA T4، دقت و سرعت بالایی را برای تعامل در قدرت پردازشی برای مشتریان به ارمغان می آورد که در پردازشهای مبتنی بر GPU، سریعتر و دقیقتر در پردازش بلادرنگ edge computing این پیکربندی قدرتمند عمل میکند.
 
قدرت بالا برای پردازش های AI
 
اینترنت اشیاء (IoT) به سرعت در حال گسترش است و در حال حاضرانفجاری از اطلاعات از جانب این دستگاه ها ایجاد شده است. ESC4000 G4 با پردازنده های گرافیکی NVIDIA T4، امکان اجرای چندین مدل AI را در لحظه با بالاترین دقت در صدها دستگاه را به سادگی دارد. برای برنامه های مبتنی بر داده های ویدئویی، بلاک های شتابدهنده decoder سخت افزاری، پردازشهای با کیفیت استریم را با دقت بالا استنتاج می کند.
 
راهکاری کامل برای رده تجاری
 
راهکار نرم افزاری NVIDIA Edge Stack ، شامل تمامی درایورهای مورد نیاز NVIDIA، به همراه پلاگین CUDA Kubernetes، یک CUDA Docker دارای سرویس runtime، کتابخانه های CUDA-X برای فریمورک های هوش مصنوعی نظیر سرور استنتاجی TensorRTو TensorRT و DeepStream است. NVIDIA Edge Stack برای سرورهای گواهی شده بهینه شده و از طریق  ثبت نام در NVIDIA NGC قابل دانلود است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.