June 24, 2019
16:13 دوشنبه، 3ام تیرماه 1398
کد خبر: 100460

امیر شاهرخ شهرام رئیس سازمان صنایع الکترونیک وزارت دفاع به درجه سرتیپی نائل شد

Thumbnail image for D0F35CF5-6E27-4981-805B-7A8617ADD2F1.jpeg

امیر شاهرخ شهرام رئیس سازمان صنایع الکترونیک وزارت دفاع به درجه سرتیپی نائل شد

معاونان عملیات و نیروی انسانی ارتش و رئیس سازمان صنایع الکترونیک وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به درجه دریاداری و سرتیپی نائل شدند.
به گزارش خبرگزاری مهر، امیر دریادار سید محمود موسوی معاون عملیات ارتش، امیر دریادار محمد پور کلهر معاون نیروی انسانی ارتش و امیر سرتیپ شاهرخ شهرام رئیس سازمان صنایع الکترونیک وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، با یک درجه ارتقاء، به ترتیب مفتخر به دریافت درجه دریاداری و سرتیپی از دستان فرماندهی معظم کل قوا شدند.

بر اساس این گزارش، امیر دریادار سید محمود موسوی معاون عملیات ارتش که مقاطع کارشناسی فرماندهی و هدایت کشتی (مهندسی عرشه) دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره)، کارشناسی ارشد دانشگاه فرماندهی و ستاد و دکترای دانشگاه عالی دفاع ملی را سپری کرده است، پیش از این تجربه فرماندهی و مسئولیت در رده‌های مختلف فرماندهی و معاون عملیات نیروی دریایی را در کارنامه دارد.

امیر دریادار محمد پور کلهر معاون نیروی انسانی ارتش نیز که فارغ‌التحصیل رشته کمیسر دریایی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) است، ضمن طی دوره کارشناسی ارشد دانشگاه فرماندهی و ستاد، تجربه خدمت و تصدی مسئولیت در یگان‌های عملیاتی و آموزشی نیروی دریایی ارتش و معاون نیروی انسانی این نیرو را دارد.

گفتنی است امیر سرتیپ شاهرخ شهرام رئیس سازمان صنایع الکترونیک وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، پیش از این عهده‌دار مسئولیت‌های متعددی از جمله؛ فرماندهی گروه‌های پدافند هوایی مناطق مختلف کشور، معاون اجرایی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) ارتش و جانشین سازمان صنایع الکترونیک وزارت دفاع بوده است.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.