تلفن همراه

گوشی

June 25, 2019
18:28 سه شنبه، 4ام تیرماه 1398
کد خبر: 100491

سامسونگ گوشی ۵G ارزان قیمت می سازد

سامسونگ قصد دارد یک موبایل ارزان قیمت مجهز به استاندارد اینترنت ۵G بسازد. دستگاه مذکور یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی نیز خواهد داشت.
 
به گزارش تک رادار، یکی از بزرگترین سوالات کاربران موبایل درباره گسترش اینترنت ۵G مربوط به زمان عرضه دستگاه هایی ارزان است که همه کاربران بتوانند از آنها استفاده کنند.
 
در حال حاضر موبایل هایی مانند «وان پلاس ۷Pro» و «اوپو Reno ۵G» قیمت بالایی دارند. اما به نظر می رسد سامسونگ به زودی موبایلی ارزان مجهز به فناوری ۵G عرضه می کند.
 
طبق گزارش وب سایت Galaxy Club سامسونگ مشغول ساخت موبایل Galaxy A۹۰ است. این موبایل هم اکنون در شبکه اینترنت ۵G آزمایش می شود و با توجه به نام آن به نظر می رسد یک موبایل ارزان قیمت ۵G باشد.
 
هنوز مشخص نیست این اطلاعات چطور نشت کرده اما طبق گزارش وب سایت Galaxy A۹۰ مجهز به یک دوربین اصلی ۳۲ مگاپیکسلی است. علاوه بر آن یک دوربین ۸ مگاپیکسلی دیگر نیز دارد. در این گزارش به وجود دوربین سوم اشاره نشده است. از سوی دیگر هنوز معلوم نیست در این موبایل از دوربین پاپ آپ Galaxy A۸۰ استفاده می شود یا خیر.
 
به هرحال به نظر می رسد Galaxy A۹۰ مشابهت‌های زیادی با سامسونگ Galaxy A۷۰ دارد که به تازگی عرضه شده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.