اپراتورها

تلفن همراه

June 28, 2019
13:37 جمعه، 7ام تیرماه 1398
کد خبر: 100541

رئیس جمهوری یک هزار و ۹۷۰ میلیارد ریال پروژه مخابراتی ایلام را افتتاح می کند

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام گفت: همزمان با سفر رئیس جمهور به استان چندین پروژه مخابراتی با اعتبار یک هزار و ۹۷۰ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.
 
عباس بیرامی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: توسعه ۵۰۰ کیلومتر شبکه فیبرنوری و راه اندازی پایانه بین المللی فیبر نوری ایران و عراق در مرز مهران در سفر رئیس جمهور به ایلام صورت می‌گیرد.
 
وی با اشاره به اینکه در این سفر ۱۲۶ روستای استان نیز از اینترنت پرسرعت برخوردار می شوند، افزود: تاکنون ۱۰۰ روستا به اینترنت پرسرعت تجهیز شده و این تعداد با سفر رئیس جمهور به ۲۲۶ روستا افزایش می‌یابد.
 
بیرامی یادآور شد: ۱۲۷ سایت اپراتور تلفن همراه و ایرانسل و همچنین ۲۰ روستای محروم از تلفن خانگی بهره‌مند می‌شوند که هشت روستا به‌صورت تک ارتباطی خواهد بود.
 
وی از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در سفر رئیس جمهور به ایلام را کابل نوری و فیبر خانگی، مرکز خدمات مخابراتی و توسه پهنای باند دیتای استان عنوان کرد.
 
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام یادآور شد: ۲۷ دستگاه خودپرداز نیز همزمان با این سفر در مناطق محروم استان با اعتبار ۳۱ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.
 
بیرامی تصریح کرد: این پروژه‌ها در مجموع با اعتبار یک هزار و ۹۷۰ میلیارد ریال افتتاح و موجب توسعه شبکه ارتباطی استان می‌شوند.
 
وی یادآور شد: بازسازی شبکه ارتباطی استان که بر اثر سیل اخیر دچار مشکل شده بود از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و واحدهای تابعه نیز آغاز شده است.
 
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تاکید کرد: مناطق خسارت دیده ملکشاهی، میمه و پهله از طریق سیستم رادیویی و مابقی از طریق فیبرنوری بازسازی خواهند شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.