تلفن همراه

گوشی

July 2, 2019
2:09 سه شنبه، 11ام تیرماه 1398
کد خبر: 100661

گلکسی A80 سامسونگ عرضه شد

 
شرکت سامسونگ الکترونیکس امروز اعلام کرد گوشی جدید گلکسی A80 این شرکت از ابتدای ماه جولای برای خرید حضوری و اینترنتی در بازارهای منتخب در دسترس خواهد بود. این گوشی که برای زندگی امروز طراحی شده، مجموعه‎ای از نوآوری‎های کارآمد را در یک پلتفرم امن و ایمن در کنار اولین دوربین سه‎گانه چرخشی سامسونگ و نمایشگر اینفینیتی جدید، در اختیار کاربران قرار می‎دهد.
دانگ جین کو، مدیرعامل سامسونگ موبایل می‎گوید «گوشی گلکسی A80 برای زندگی امروز طراحی شده، دنیایی که در آن نسل دیجیتال بصورت لحظه‎ای همه چیز را ثبت کرده، به اشتراک می‎گذارد و با دیگران در ارتباط است. وجود جدیدترین نوآوری‎های حوزه دوربین، طراحی و عملکرد در گلکسی A80 باعث شده تا تجربه‎ای کاملا نو و متناسب با نیازهای نسل امروز خلق شود؛ همیشه روشن و همیشه آماده».
 
Galaxy A80_Angel-Gold_Front-Camera-Up.jpg
 
تجربیات خود را بصورت زنده به اشتراک بگذارید
گلکسی A80 اولین عضو کهکشان سامسونگ است که به دوربین سه گانه چرخشی مجهز شده و به این ترتیب کیفیت بالای لنز در دوربین‌های اصلی و سلفی دقیقا مثل هم خواهد بود و دیگر هیچ افتی در کیفیت و دقت عکس و فیلم‎های خود نخواهید داشت. چرخشی بودن دوربین سه گانه همچنین به شما امکان می‎دهد چه با استفاده از دوربین اصلی یا سلفی، بصورت پیوسته فیلمبرداری کنید و به این ترتیب کل خاطرات‎تان در یک ویدیو کنار هم قرار خواهد گرفت. 
چه در روز در حال کوهنوردی یا در شب در حال قدم زدن باشید، گلکسی A80 با دوربین 48 مگاپیکسلی خود می‎تواند تصاویری واضح و شفاف از شما ثبت کند. دوربین این گوشی مجهز به لنز فوق عریض با زاویه دید 123 درجه است و به این ترتیب می‎توانید تمام آنچه را با چشم می‏بینید در عکس یا ویدیوی زنده خودتان ثبت کرده و با دیگران به اشتراک بگذارید.
لنز تشخیص عمق سه بعدی در گلکسی A80 تصاویر سوژه شما را با عمق بیشتر ثبت کرده و به شما امکان می‌دهد با استفاده از قابلیتی مانند Live Focus Video کلیپ‌هایی با کیفیت سینمایی از لحظه‌های مهم زندگی‎تان خلق کنید. در عین حال قابلیت Super Steady Video یا لرزش‎گیر فوق قوی برای فیلمبرداری هم مانع از لرزیدن تصویر یا تار شدن سوژه در زمان فیلمبرداری‎های پرحرکت می‎شود.
 
Galaxy A80_Angel-Gold_Front.jpg
 
غرق در یک تجربه سینمایی
گوشی گلکسی A80 مجهز به اولین نمایشگر اینفینیتی جدید سامسونگ است که صفحه‎ای 6.7 اینچی بدون حاشیه و با کیفیت FHD+ Super AMOLED است. این نمایشگر با نسبت تصویر 20:9 به شما امکان می‎دهد هر محتوایی را بصورت کاملا فراگیر تماشا کنید. قابلیت Dolby Atmos در ترکیب با هدفون‌ یا بلندگوهای بلوتوثی نیز تجربه صوتی شما را یک قدم دیگر به جلو می‎برد. 
 
اتصالی دائمی و امن
گوشی گلکسی A80 همچنین مجهز به پلتفرم ناکس سامسونگ است که امنیتی در حد سیستم های نظامی را در اختیار شما قرار داده و از چیپست داخلی تا نرم‎افزارها، از همه چیز حفاظت می‏کند. علاوه براین قابلیت Samsung Pass هم به شما امکان می‎دهد تا تنها با استفاده از اثر انگشت خودتان، بصورتی امن و راحت وارد اپلیکیشن‌ها یا وبسایت‌ها شوید.
وجود قابلیت بهینه ساز هوشمند عملکرد یا Intelligent Performance Enhancer در گوشی گلکسی A80 باعث می‏شود در صورت نیاز شما، این گوشی سخت‎تر، سریع‏تر و برای مدتی طولانی‎تر کار کند. نرم افزار بهینه ساز عملکرد در این گوشی با استفاده از هوش مصنوعی، ظرفیت پردازنده اصلی، رم و باتری گوشی را به حداکثر رسانده و گوشی‎ گلکسی A80 را متناسب با نیازهای روزمره شما بهینه‌سازی می‎کند. 
 
طراحی متمایز
گلکسی A80 در سه رنگ طلایی، سفید و مشکی عرضه می‏شود. نسخه‌های طلایی و سفید آن به ترتیب رگه‎هایی از رنگ صورتی و آبی در خود دارند که نشان دهنده سلیقه متمایز شما هستند.
 
 

جدول مشخصات گلکسی A80 سامسونگ

گلکسی  A80

6.7-inch FHD+ (1080×2400) Super AMOLED

New Infinity Display  (طراحی جدید صفحه نمایش)  

نمایشگر**

لنز اصلی : 48MP, F2.0

لنز فوق عریض : 8MP, F2.2 (123°) 

      3D Depth

دوربین چرخشی ***

(اصلی/سلفی)

165.2 x 76.5 x 9.3 mm

بدنه

Octa Core (2.2GHz Dual + 1.8GHz Hexa)

پردازنده

۸ گیگابایت رم

۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی

حافظه

۳۷۰۰ میلی آمپر ساعت (اسمی)

شارژ فوق سریع ۲۵ وات 

باتری****

اندروید ۹.۰ ((Pie

سیستم عامل

اسکنر اثر انگشت روی صفحه نمایش

تایید هویت بیومتریک

مشکی، طلایی، سفید

رنگ

 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.