سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

August 1, 2019
10:36 پنجشنبه، 10ام مردادماه 1398
کد خبر: 101449

شیائومی نوت‌بوک‌های Mi Gaming را چه زمانی معرفی می‌کند؟

 
طبق یک تیزر رسمی، مشخص شده که شیائومی نوب‌بوک‌های گیمینگ خود را یک‌شنبه معرفی خواهد کرد اما در این تیزر اشاره‌ای به مشخصات این دستگاه نشده. با این حال نوشته‌ای مبنی بر سیستم خنک کننده بهبود یافته دیده می‌شود و می‌توانیم انتظار یک راه حل پیشرفته خنک سازی برای دستگاه قابل حمل شیائومی داشته باشیم.
 
سرانجام شیائومی آماده عرضه نسخه به‌روز شده نوت بوک‌های Mi Gaming است که شایعات آن چند وقتیست به گوش می‌رسد. با توجه به تیزر جدیدی که این کمپانی منتشر کرده، این دستگاه‌های قابل حمل برای گیمرها طی یک مراسم ویژه که در شهر شانگهای و در تاریخ 13 مرداد برگزار می‌شود، رونمایی خواهند شد.
 
تیزر اشاره شده البته به زبان چینی بوده اما ترجمه آن نشان می‌دهد شیائومی یک سیستم خنک کننده بهبود یافته یا چیزی شبیه به آن را برای ماشین‌های Mi Gaming جدید تبلیغ کرده است. با اینکه چنین چیزی می‌تواند معانی زیادی داشته باشد اما می‌توانیم تصور کنیم که با یک راه حل پیشرفته خنک سازی برای این مدل‌ها طرف هستیم. احتمالا نیز شاهد یک نمونه با نوعی خنک کننده مایع یا با لوله‌های ناقل حرارت بیشتر خواهیم بود.
 
با توجه به لیک‌های اخیر نوت‌بوک‌های Mi Gaming شیائومی از پردازنده‌های اینتل بهره خواهند برد و احتمالا شاهد مدل Core i7 9750H هستیم. همچنین در بخش گرافیکی نیز گزینه‌های RTX 2060 و GTX 1660 Ti در دسترس بوده و در آخر نمایشگری با نرخ نوسازی تا 144 هرتز تکمیل کننده اطلاعات ناقص فعلی هستند. با تمام این اوصاف باید منتظر بمانیم تا شیائومی از این ماشین‌ها در مراسم رسمی رونمایی کند. از آن مهم‌تر امیدواریم این شرکت بتواند در اکثر بازارها این مدل‌ها را به موقع و به تعداد کافی عرضه کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.