اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

August 10, 2019
15:52 شنبه، 19ام مردادماه 1398
کد خبر: 101973

آذری جهرمی در جمع خانواده شهید اسحاقی و شهیدان جنیدی

 
وزیر ارتباطات در سفر به جنوب شرق تهران در قرچک ورامین در منزل شهید علی اسحاقی و در پیشوا در منزل مادر شهیدان جنیدی حاضر شد و از خانواده این شهدا قدردانی کرد.
 
 وزیر ارتباطات در سفر به جنوب شرقی استان تهران در شهرستان قرچک در منزل شهید علی اسحاقی از کارمندان مخابرات حاضر شد و از خانواده این شهید تقدیر کرد.
 
وزیر ارتباطات در این دیدار تأکید کرد: فارغ از شعارها، این نظام و انقلاب مدیون ازخودگذشتگی‌های شهدا است.
 
وی با ذکر خاطراتی از برادر شهید خود، سختی و مشقت خانواده شهدا را بسیار عنوان کرد و از صبر و بردباری آنان در برخورد با مشکلات تقدیر کرد.
 
آذری جهرمی همچنین در سفر به پیشوا با حضور در منزل مادر شهیدان جنیدی، صبر و استقامت وی تقدیر کرد.
 
مادر شهیدان جنیدی نیز در این دیدار، گفت: صبر ما در مقابل صبر اهل‌بیت و مصیبت‌های آنان چیزی به‌حساب نمی‌آید و کاری انجام نداده‌ایم.
 
وی به وضع اقتصادی مردم اشاره کرد و از وزیر ارتباطات و تمام مسئولان خواست که برای رفع این مشکلات تلاش کنند.
 
آذری جهرمی نیز به دلایل ایجاد مشکلات اقتصادی در کشور اشاره کرد و گفت: این مشکلات از جنگ اقتصادی ناشی می‌شود و البته عملکردها نیز تأثیرگذار بوده است.
 
وی با تأکید به اینکه این تکانه‌های اقتصادی آسیب بسیاری به مردم وارد کرده، افزود: دولت با تمام توان تلاش می‌کند که این شرایط و مشکلات را مدیریت کند.
 
آذری جهرمی این شرایط را فرصتی برای رونق تولید دانست که رونق تولید می‌تواند اوضاع اقتصادی را بهتر کند.
 
وی به سال‌های ۵۸ و ۵۹ که ترور و جنگ در کشور وجود داشت، اشاره کرد و افزود: هم‌اکنون نیز در حال جنگ اقتصادی هستیم و ما به‌عنوان مسئول باید از مردم جدا نباشیم و برای کاهش این مشکلات تلاش کنیم.
 
وزیر ارتباطات به تدبیر مقام معظم رهبری برای ایجاد همدلی و هماهنگی در بخش‌های مختلف کشور برای بهتر شدن امور اشاره و اظهار امیدواری کرد با تلاش همدلانه مسئولان شرایط اقتصادی کشور بهتر شود.
 
در پایان این دیدار، آذری جهرمی با اهدای لوح تقدیر از صبر و استقامت این مادر شهید قدردانی کرد.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.