تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

August 13, 2019
14:21 سه شنبه، 22ام مردادماه 1398
کد خبر: 102118

مسابقه چالش‌‎های حوزه فناوری اطلاعات برگزار شد

 
 
سومین دوره از مسابقات چالش‌‎های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات با رویکرد بررسی چالش های حوزه فین تک، در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.
 
 مسابقات فین تک شریف به عنوان سومین دوره از مسابقات چالش های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در محل باشگاه کسب ‌و کار دانش بنیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.
 
مسابقات چالش های حوزه فناوری اطلاعات با هدف حل چالش‌های موجود در این حوزه و با هدف شناسایی افراد توانمند برای حل این چالشها برگزار می شود و در هر کدام از این رویدادها یک چالش خاص در حوزه ICT مورد هدف قرار می‌گیرد. از این رو سومین دوره از این مسابقات به مسابقات فین‌تک دانشگاه صنعتی شریف (Fintech Challenge) اختصاص یافت که هدف آن حل مسائل واقعی فینتکی، خلاقیت و نوآوری در فناوری‌های نوین مالی، بانکداری و پرداخت الکترونیک به همراه معرفی استارتاپ‌های برتر این حوزه به سرمایه‌گذاران بود.
 
علی روزی طلب، دبیر اجرایی سومین دوره از مسابقات فین‌تک چلنج دانشگاه شریف گفت: هدف اصلی این مسابقات شناسایی افراد با توانایی حل چالش و اتصال آنها به بازار کار است، بنابراین از کلیه علاقه‌مندان و استارت‌آپ‌ها به این حوزه برای شرکت در این مسابقات دعوت به عمل آمد و حدود ۳۰۰ نفر در این مسابقات ثبت‌نام کردند که در نهایت حدود ۲۰۰ نفر در این مسابقه شرکت کردند.
 
وی با بیان اینکه پراکندگی این افراد از تهران و صرفا از دانشگاه شریف نبوده و از همه شهرستان‌ها در این چالش حضور داشتند، افزود: در کنار این اکوسیستم، از تعدادی از شرکت‌ها نیز دعوت شد تا به عنوان سرمایه‌گذار در این رویداد حضور پیدا کرده و علاوه بر آشنایی با شرکت‌کنندگان، بتوانند برای رفع چالش‌های اصلی مسابقه که براساس نیاز آنها انتخاب شده به بازار کار متصل شوند و نیاز بازار کار در این حوزه را برطرف کنند.
 
به گفته روزی‌طلب، این مسابقات در سه چالش فنی و یک چالش ایده‌پردازی برگزار شد و شرکت‌کنندگان ۱۰ ساعت برای ارائه راه‌حل های خود زمان داشتند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.