بازی

فناوری اطلاعات

August 13, 2019
16:08 سه شنبه، 22ام مردادماه 1398
کد خبر: 102138

جزئیات جدید از بازی فیفا 20

 
 بعد از انتشار تریلر جدید از بخش VOLTA بازی FIFA 20 طرفداران آن با اطلاعات زیادی از حالت‌ها و بخش‌های جدید بازی آشنا شدند. اما به نظر می‌رسد تغییرات و قابلیت‌های جدیدی که در نسخه جدید سری بازی‌های فیفا منتشر خواهد شد محدود به آن تریلر نیست و باید منتظر قابلیت‌های زیادی باشیم. نسخه بتا محدود بازی مدت کوتاهی است که در اختیار کاربران قرار گرفته است و در همین زمان کوتاه نیز آنها تصاویر و ویدئوهای زیادی از آن را در فضای مجازی منتشر کرده‌اند که نمایان‌گر طیف گسترده‌ای از قابلیت‌ها و امکانات جدید و متفاوت در بازی فیفا 20 می‌باشد.
 
طبیعتا استریم و انتشار تصاویر یا ویدئو از هرگونه محتوای ساخته شده توسط EA قبل از انتشار عمومی و رسمی غیر مجاز است، اما این قوانین نتوانستند جلوی کاربرانی که نسخه بتای محدود بازی فیفا 20 را در اختیار دارند گرفته و از انتشار اطلاعات جدید درباره این بازی جلوگیری کند. طبق گزارشاتی که اولین‌بار در Eurogamer منتشر شده بود ویدئوهای جدید مربوط به این بازی نکاتی درباره آن را افشا کرده است که در هیچ‌ یک از اطلاعات رسمی منتشر شده توسط سازنده بازی تاکنون درباره آنها چیزی به چشم نمی‌خورد.
 
اگر از طرفداران بازی فیفا 20 و از جمله کسانی باشید که انتظار انتشار این بازی را می‌کشید حتما می‌دانید که بخش مربیگری بازی دستخوش تغییرات زیادی شده است. اما در اطلاعات جدید مبینیم که قابلیت‌های شخصی سازی در این بخش فراتر از انچه تصور می‌کردیم بوده و حتی رنگ ریش مربی مورد نظرتان را می‌توانید به هر شکلی که بخواهید تغییر دهید. گیمرهایی که بخش FUT بازی‌های فیفا و باز کردن پک‌های هیجان انگیز بازیکنان را تجربه کرده‌اند از انیمیشن جدید و جذابی که در فیفا 20 برای این بخش در نظر گرفته شده بسیار خوشحال خواهند شد. در انیمیشن جدید از داخل تونل ورزشگاه به سمت داخل زمین حرکت میکنیم و جلوه‌های بصری زیبا آن به هیجان اعلام پرچم ملیت بازیکن و باشگاه وی می‌افزایند تا در نهایت وارد زمین بازی شده و بازیکن مورد نظر را در حال اجرای رقص پیشفرضش می‌بینیم.
 
طبیعتا خوشحالی بعد از گل بازیکنان در فیفا 20 دستخشو بهبودها و بروزرسانی‌های فراوانی شده اما در ویدئوهای منتشر شده از نسخه بتای بازی، خوشحالی بعد از گل بازیکن تیم اورتون یعنی Richarlison که به رقص کبوتر مشهور شده را نیز می‌بینیم. نکته دیگری که بعد از انتشار نسخه بتا به آن پی بردیم صفحه انتخاب زبان بازی است که پس از هربار ورود به بازی فیفا 20 با آن مواجه می‌شویم اما در نسخه جدید دیگر خبری از حرکت مواج پرچم‌ها نیست و تنها پرچمی ثابت در این بخش به نمایش در آمده است. این اطلاعات جدید مکمل اطلاعات جدیدی هستند که طی هفته گذشته از بخش Career بازی فیفا 20 منتشر شده بودند. در کنار قابلیت‌هایی مانند امکان انتخاب مربی زن، تاثیر نتیجه بازی بر رفتار بازیکنان و تاثیر تعویض‌ها در عملکرد بازیکنان که در فیفا 20 باید منتظر انها باشیم، تغییرها و قابلیت‌هایی که هرروز بیشتر با آنها آشنا می‌شویم تنها بر هیجان بیشتر در مدت انتظار بای انتشار این بازی دوست داشتنی می‌افزایند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.