اپلیکیشن

تلفن همراه

August 14, 2019
15:17 چهارشنبه، 23ام مردادماه 1398
کد خبر: 102190

رابط کاربری پیام رسان «آیگپ» به روزرسانی شد

 
پیام رسان بومی «آیگپ» رابط کاربری خود را با هدف یکپارچه سازی تمام نسخه های این اپلیکیشن و نیز جلب نظر کاربران و رفع نیاز آنها، به روزرسانی کرد.
 
 به نقل از «آیگپ»، شبکه اجتماعی تمام خدمات آیگپ، به مناسبت فرا رسیدن اعیاد قربان و غدیر از رابط کاربری جدید خود (user interface) را به منظور راحتی کاربران و ارائه سرویس با کیفیت و خدمات متفاوت رونمایی کرد. فضای این نرم افزار در تمام نسخه های اندروید ، IOS ، وب و دسکتاپ یکپارچه سازی و فضای آن نیز به ۵ بخش کلی «مخاطبان»، «تماس»، «صفحه چت»، «آیلند(سرزمین خدمات)» و «تنظیمات» تقسیم بندی شد.
 
در این باره امیرحسین ایماغیان مدیر مارکتینگ «آیگپ» گفت: ایده اولیه برای طراحی رابط کاربری جدید (user interface) در تیم «آیگپ» از دی ماه ۹۶ بر اساس هویت و شخصیت «آیگپ» آغاز شد. اولین گام برای این اتفاق، تغییر بصری «آیگپ» بود. پیرو این تغییر حدود ۲۵ طرح بررسی شد و در نهایت در بهمن ماه ۹۷ لوگوی جدید «آیگپ»رونمایی شد.
 
وی ادامه داد: لازمه اولین قدم این مسیر بررسی نظرات کاربران بود و تمام پیام ها و نظرات کاربران بررسی شد تا چالش های پیش روی کاربران به خوبی رصد و برطرف شود. در مرحله دوم کمیته ای متشکل از تیم های بازاریابی، آتلیه خلاقیت و فنی «آیگپ» تشکیل شد که توسط آن، ترندهای جهانی در این حوزه مورد بررسی قرار گرفت و بر اساس فرهنگ کاربران ایرانی، این ترندها بومی سازی شدند.
 
مدیر مارکتینگ «آیگپ» بروزرسانی جدید این پیام رسان را اقدام فنی منحصربه‌فرد در پلتفرم های شبکه های اجتماعی و پیام رسان از یک تیم جوان و تمام ایرانی عنوان کرد و با بیان این که رابط کاربری جدید سه ویژگی کارآمدی، قابل استفاده بودن و راحتی برای کاربران را در خود دارد، افزود: افزایش سرعت عملکرد نمایش و همسان سازی مخاطبان با روش جدید، ارتقا حس تجربه کاربری در بخش انتخاب مخاطبان و اعمال فعالیت های مختلف روی آنها از جمله ویژگیهای نسخه جدید «آیگپ» است.
 
وی گفت: امکان نمایش دسته بندی شده لیست تماس ها، ارتقا سرعت و عملکرد برنامه در نقاط مختلف، ایجاد ساختار جدید کانالهای پر مخاطب، بهبود در ساختار باشگاه کاربران «آیگپ» و ایجاد رده بندی برای کاربران و گروه بندی برای امتیازات جمع آوری شده، سهولت در دسترسی به فضای ابری، امکانات جدید خدمات مالی و کیف پول با امکانات مانند پذیرندگی و قبول کارت های هدیه، از دیگر ویژگی های نسخه جدید «آیگپ» به شمار می رود.   
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.