بازار سرمایه

August 17, 2019
10:25 شنبه، 26ام مردادماه 1398
کد خبر: 102269

NetApp پیش‌بینی‌های مالی خود را تغییر داد

شرکت NetApp اعلام کرد کرد مجموع درآمدهای آن در فصل نخست سال مالی جاری کمتر از انتظارات قبلی باشد و این شرکت همچنین پیش‌بینی‌های مالی خود برای سال مالی ۲۰۲۰ را کاهش داد.
 
این شرکت بزرگ ارایه دهنده خدمات ذخیره‌سازی داده در بیانیه توضیح داد در فصل نخست سال مالی خود  درآمدی بالغ بر ۱٫۲۲ تا ۱٫۲۴ میلیارد دلار را به دست می‌آورد که این رقم نسبت به درآمد مدت مشابه سال قبل کاهش ۱۷ درصدی را نشان می‌دهد.
 
 
کاهش درآمدهای NetApp همچنین کاهش درآمدهای مربوط به واحد واگذاری مجوزهای نرم‌افزارهای سازمانی این شرکت را نیز تحت تاثیر قرار داده است. بر این اساس گفته شد میزان درآمدهای این واحد به استثنای موافقت‌نامه‌ها با سازمان‌ها کاهش ۱۲ درصدی را تجربه می‌کند.
 
شرکت NetApp همچنین اظهار داشت مجموع درآمدهای غیرحسابرسی شده (non-GAAP) این شرکت برای فصل نخست سال مالی جاری به ازای هر سهام آن ۵۵ تا ۶۰ سنت محاسبه می‌شود و سود خالص در این دوره زمانی به ازای هر سهام ۳۰ تا ۳۵ سنت خواهد بود.
 
گزارشی که پیش‌تر از سوی NetApp منتشر شده بود نشان می‌داد این شرکت در فصل نخست سال مالی جاری درآمدی بالغ بر ۱٫۳۱ تا ۱٫۴۶ میلیارد دلار را به دست می‌آورد تا بر این اساس به ازای هر سهام خود درآمد غیرحسابرسی شده ۷۸ تا ۸۶ سنت را به دست آورد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.