رسانه‌های اجتماعی

August 18, 2019
15:50 یکشنبه، 27ام مردادماه 1398
کد خبر: 102344

بیشترین هشتگ‌های دانشگاهی مربوط به کدام دانشگاه است؟

 
با افزایش کاربرد شبکه‌های مجازی به ویژه اینستاگرام دانشجویان هم پست‌هایی را از دانشگاه خود با کاربران به اشتراک می‌گذارند.
 
نقل از مس‌لایو، دانشجویان کالج و شبکه‌های اجتماعی دو جزء جدایی‌ناپذیر هستند. به ویژه برای دانشجویان سال اولی که تازه تحصیلات خود را آغاز کرده‌اند.
 
زمانی‌ که صحبت از هشتگ‌های اینستاگرامی به میان می‌آید، دانشگاه هاروارد در میان دانشگاه‌های ایالت ماساچوست، بیشترین میزان هشتگ‌ها را از آن خود کرده است.
 
در ایالت ماساچوست آمریکا، دانشگاه‌های متعددی وجود دارد که دانشگاه هاروارد بیشترین محبوبیت را در میان دانشگاه‌های دیگر این ایالت در اینستاگرام دارد.
 
این محاسبه براساس تعداد هشتگ‌هایی است که با نام دانشگاه هاروارد در اینستاگرام در پست‌ها استفاده شده است.
 
 
در این بررسی صدها دانشکده تجزیه و تحلیل شدند و سپس به مرکز ملی آمارهای آموزشی منتقل شدند. 
 
دانشکده‌هایی که انتخاب شدند، حداقل ۷ هزار دانشجو داشتند که در نیم‌سال پاییزی ۲۰۱۷ میلادی ثبت‌نام کرده بودند.
 
در کل ۷۸۸ هزار و ۱۸۹ پست با هشتگ دانشگاه هاروارد در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده‌ است.
 
پس از آن دانشگاه ماساچوست در امهرست با هشتگ "umass" قرار دارد که تعداد پست‌های به اشتراک گذاشته آن به ۱۷۳ هزار و ۳۵۷ می‌رسد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.