اپلیکیشن

تلفن همراه

August 26, 2019
10:00 دوشنبه، 4ام شهریورماه 1398
کد خبر: 102622

برنامه تپ‌سی برای ارائه بورس تحصیلی به علاقه‌مندان

گروه بنگاه‌ها : شرکت تپ‌سی با توجه به اعلام آمادگی بخش بزرگی از سفیران (راننده‌های فعال) خود قصد دارد تا برای ادامه تحصیل این افراد بورسیه تحصیلی اختصاص دهد. به گزارش روابط عمومی شرکت تپ‌سی، بورسیه تحصیلی تپ‌‌سی با هدف کمک به رانندگان فعال این شرکت که علاقه‌مند به یادگیری مهارت‌های جدید هستند طراحی شده تا بتوانند فرصت‌های تازه‌ای در زندگی خود پیدا کنند و در مسیر شغل مورد علاقه‌شان قدم بردارند.
 
 
 تپ‌‌سی با اعطای بورسیه تحصیلی به سفیران خود به‌دنبال ایفای نقش در ایجاد فرصت‌های جدید یادگیری و ارتقای مهارت‌های شغلی آنهاست و علاوه بر این بورسیه، برنامه‌های آموزشی دیگری برای خانواده چند صد هزار نفری سفیران خود دارد. در حال حاضر صدها هزار نفر از شهروندان تهران و دیگر شهرها به‌عنوان راننده تپ‌‌سی مشغول به کار هستند و ممکن است تعدادی از آنها جزو افرادی باشند که به دلایل مختلف از جمله مشکلات اقتصادی، فرصت دنبال کردن علایق خود را نداشته‌اند و برای گذران زندگی به این حرفه روی آورده‌اند. چنانچه در یک نظرسنجی،۶۰ درصد از سفیران تپ‌‌سی اعلام کرده‌ا‌ند که به ادامه تحصیل علاقه‌مند هستند و ۳۰ درصد آنها گفته‌اند که به‌دلیل کمبود وقت امکان تحصیل را نداشته‌ا‌ند. همچنین ۲۰ درصد از سفیران، هزینه‌های تحصیل را مانع ادامه تحصیل خود در دانشگاه عنوان کرده‌اند. شرکت تپ‌‌سی نیز با توجه به علاقه‎مندی سفیران خود و با توجه به اهمیت کسب مهارت‌های جدید برای توانمندتر کردن افراد جامعه، برنامه‌های آموزشی خود را آغاز کرده است.
 
بورسیه تحصیلی تپ‌سی به سفیران فعال این شرکت در سراسر کشور که عملکرد بالایی دارند و یکی از اعضای خانواده آنها تعلق می‌گیرد و آنها می‌توانند به‌صورت مجازی در مقطع کارشناسی موسسه آموزش عالی رایانه‌ای تهران ادامه تحصیل دهند و مدرک کارشناسی معتبر دریافت کنند. سفیرانی که حداقل ۶ ماه از زمان ثبت‌نام‌شان در تپ‌سی گذشته باشد، در سه ماه گذشته حداقل ۳۰۰ سفر انجام داده و میانگین امتیازشان بالاتر از ۹ باشد، می‌توانند از بورسیه تحصیلی تپ‌سی برخوردار شوند و به این ترتیب تنها ۵۰ درصد هزینه تحصیل خود یا یکی از اعضای خانواده‌شان را پرداخت کنند.
 
سفیرانی که شرایط یاد شده را دارند و به دریافت بورسیه تحصیلی تپ‌سی علاقه‌مند هستند می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت تپ‌سی درخواست خود را ثبت کنند تا پس از بررسی و تایید درخواست‌شان، اجازه ثبت‌نام‌ در سایت سازمان سنجش را پیدا کنند، سپس اقدامات مربوط به بورسیه آنها انجام شود. براساس این گزارش، مدیریت مالی، مدیریت کسب‌و‌کارهای کوچک و مهندسی فناوری اطلاعات از جمله رشته‌هایی هستند که در حال حاضر سفیران تپ‌سی می‌توانند آنها را به‌صورت آنلاین در دانشگاه مجازی تهران گذرانده و مدرک کارشناسی معتبر با مهر وزارت علوم دریافت کنند. تعداد رشته‌های تحصیلی که سفیران تپ‌سی می‌توانند در آنها تحصیل کنند به‌زودی افزایش می‌یابد و می‌توانند در دانشگاه علوم و تحقیقات نیز ادامه تحصیل دهند. همچنین تپ‌سی فرصت‌های آموزشی جدیدی برای سفیران خود فراهم کرده است که به‌زودی در این باره اطلاع‌رسانی خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.