تلفن همراه

آیین رونمایی از سرویس تجاری نورونتا در مخابرات منطقه اصفهان و البرز برگزار شد

منبع: شرکت مخابرات ایران
اولین همایش معرفی سرویس های تجاری نورونتا با هدف تعامل نزدیکتر با مشتریان این حوزه ، با حضور مدیران ، صاحبان و روسای شرکتهای خدماتی ، تولیدی ،صنعتی ، اقتصادی و موسسات مالی و اعتباری ، همزمان با هفته دولت در مخابرات منطقه البرز و مخابرات منطقه اصفهان برگزار شد.
 
no.PNG
 در این همایش با بیان مزیت های نورونتا مطرح شد: در طراحی این شبکه از تجهیزات اختصاصی و با کیفیت بالا استفاده شده که امکان ارائه SLA با سطوح برنز، نقره، طلا و الماس را به مشترکان می دهد که برای نگهداری از شبکه و ارائه خدمات به مشترکان آن، تیم های فنیVIP و اختصاصی در نظر گرفته شده است.
 
 نورونتا برای سرویس دهی به مشترکان تجاری، مالی و حاکمیتی طراحی و بصورت کاملاً مجزا از سایر شبکه های شرکت مخابرات ایران پیاده سازی شده و در طراحی این شبکه از تجهیزات اختصاصی و با کیفیت بسیار بالااستفاده شده که قابلیت ارائه SLA را دارا هستند.
 
بازار هدف مشتریان این شبکه ، شرکتها، سازمانها و نهادهای نیازمند یک شبکه اختصاصی و امن هستند و در صورتی که مشتریان نیاز به برقراری ارتباطی مطمئن با پهنای باند تضمین شده و امنیت لینک بالا و اختصاصی با شعب خود را داشته باشند، لینکهای ارتباطی نقطه به نقطه و نقطه به چند نقطه شبکه نورونتا، یک راهکار مناسب برای آنهاخواهد بود.
 
همچنین، در راستای معرفی سرویس های تجاری وتعامل نزدیکتر با مشتریان این حوزه ، اولین همایش معرفی سرویس های تجاری  نورونتا با حضور مدیران ، صاحبان و روسای شرکتهای خدماتی ، تولیدی ،صنعتی و اقتصادی همزمان با هفته دولت در سالن همایش شهید رشیدی مخابرات منطقه البرز برگزار شد.
 
در این همایش که مدیران شرکتهای خدمات رسان ، مدیران هشت شهرک صنعتی استان البرز، مدیران شرکتهای بیمه و کارآفرینی ، رئیس اداره فناوری استانداری البرز و مدیران ستادی مخابرات ایران و منطقه البرزشرکت داشتند ، مهندس همت زاده مدیر مخابرات منطقه با اشاره به اینکه بیش از ۲۸۶۰ مشترک سرویس تجاری در استان وجود دارد گفت :این میزان مشترک در البرز حدود ۳ درصد از کل مشتریان تجاری کشور را به خود اختصاص داده است.
 
وی در ادامه با بیان اینکه رضایت مندی مشتریان مخابرات منطقه البرز از اولویت اصلی این شرکت است گفت:با توجه به ارائه انواع سرویس های موجود و افزودن سرویس های SLA توانسته ایم رضایتمندی بیشتری برای ارائه خدمات به مشتریان ایجاد کنیم.

 

​​