تلفن همراه

گجت

August 31, 2019
12:09 شنبه، 9ام شهریورماه 1398
کد خبر: 102880

معرفی ساعت‌های اسپورت فنیکس 6 گارمین مجهز به شارژ خورشیدی

 
شرکت گارمین از ساعت‌های اسپورت جدید سری فنیکس 6 رونمایی کرد که برای اولین بار قادرند با جذب نور خورشید توسط یک صفحه شفاف که روی نمایشگر تعبیه شده، طول عمر باتری دستگاه را ارتقا دهند.
 
این ساعت‌ها با تمرکز بر روی ردیابی فعالیت‌های بیرونی کاربران طراحی شده و در کنار برخورداری از ویژگی‌های جدید می‌توانند گزینه مناسبی برای علاقمندان به پوشیدنی‌های هوشمند باشند. مدل پیشرفته این خانواده، فنیکس 6 ایکس پرو سولار نام دارد که پرچمداری این سری در بازار را به دوش می‌کشد.
 
در این ساعت از نمایشگر 1.4 اینچی به همراه لنز Solar Lens استفاده شده که این لنز قادر به جذب نور خوشید بوده و می‌تواند مدت زمان روشن ماندن دستگاه را از 21 روز تا 24 روز ارتقا دهد. همچنین، نمایشگر این ساعت حدود 36 درصد بزرگ‌تر از مدل‌های سری فنیکس 5 این شرکت است.
 
در این ساعت، قابلیت GPS تعبیه شده که البته در صورت استفاده مداوم از این ویژگی، طول عمر باتری دستگاه کمتر و شارژ باتری زودتر تمام خواهد شد. از طرفی هم، در صورت استفاده از حالت ذخیره نیرو، می‌توان طوول عمر باتری را تا 80 روز نیز ارتقا داد که با کمک  لنز خورشیدی، بر این تعداد روز، حدود 40 روز دیگر نیز اضافه خواهد شد.
 
دو مدل دیگر این شرکت، فنیکس 6 و فنیکس 6 ایکس نام دارند که افراد می‌توانند از محافظ نمایشگر مقاوم در برابر خط‌وخش نیز در آن استفاده کنند. هچنین کاربران می‌توانند نمایشگر 1.4 اینچی را در مدل فنیکس 6 ایکس بکار ببرند.
 
مدل دیگر فنیکس 6 اس نام دارد، همانند ساعت فنیکس 5 اس طراحی شده بدین معنی که با تمرکز بر روی برخی قابلیت‌ها، گزینه‌ای مناسب برای بانوان محسوب می‌شود.
 
و اما در خصوص ویژگی‌های نرم‌افزاری باید گفت که قابلیت PacePro این ساعت برای اولین بار قادر است سرعت کاربر در حین دویدن را ثبت کند. همچنین قابلیت Power Manager نیز به گونه‌ای طراحی شده که اطلاعاتی را در خصوص نحوه مصرف انرژی خورشیدی در اختیار کاربر قرار می‌دهد و می‌تواند با قرار دادن امکان غیرفعال کردن برخی ویژگی‌ها، طول عمر باتری دستگاه را ارتقا دهد.
 
در مدل‌های فنیکس 6 از حافظه داخلی 32 گیگابایتی استفاده شده که می‌تواند تا 2 هزار آهنگ را در خود جای دهد. این در حالیست که در فنیکس 5، تنها 500 آهنگ جا می‌شد. از دیگر ویژگی‌های کاربردی مدل‌های سری فنیکس 6 می‌توان به ردیابی فعالیت‌های کاربر در حین ورزش‌های همانند شنا، دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی، گلف و غیره، حسگر ضربان قلب، بلوتوث، وای‌فای، سیستم‌های ماهواره‌ای GLONASS و Galileo، مانیتورینگ وضعیت خواب، پرداخت از طریق گارمین پِی و دریافت نوتیفیکیشن از گوشی‌های اندروید یا iOS اشاره کرد.
 
قیمت پایه این مدل‌ها از 600 دلار برای فنیکس 6 و فنیکس 6 اس شروع می‌شود و به 1150 دلار برای فنیکس 6 ایکس پرو سولار می‌رسد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.