رگولاتوری

September 1, 2019
12:32 یکشنبه، 10ام شهریورماه 1398
کد خبر: 102940

باحکم وزیر علوم: سرپرست پارک علم و فناوری خلیج فارس منصوب شد

 
وزیر علوم با صدور حکمی سرپرست پارک علم و فناوری خلیج فارس(قشم) را منصوب کرد.
 
 به نقل از وزارت علوم؛ منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، محمد شریف رنجبر را به عنوان سرپرست پارک علم و فناوری خلیج فارس(قشم) منصوب کرد.
در این حکم انتصاب خطاب به رنجبر آمده است:
 
ضمن تشکر از زحمات دکتر فتی و آرزوی توفیق برای وی، بر اساس پیشنهاد معاون پژوهش و فناوری، به موجب این حکم به سمت سرپرست پارک علم و فناوری خلیج فارس(قشم) منصوب می‌شوید.
 
انتظار می‌رود با پیگیری‌های جنابعالی و مساعدت‌های سازمان منطقه آزاد قشم و مدیر عامل  سازمان، توافق نهایی برای واگذاری اراضی، شرایط مورد نظر هیئت امنای پارک برای تداوم کار پارک و پشتیبانی از شرکت‌ها و موسسات فراهم شود.
 
ان‌شاءالله با توکل به خداوند سبحان، پیروی از آموزه‌های اسلامی و مبانی علمی، مأموریت‌ها و وظایف محوّله را برپایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های مصوّب دولت تدبیر و امید و طرح‌های پیشنهادی به مجلس شورای اسلامی اجرا، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا کنید.
 
محمدشریف رنجبر متولد ۱۳۵۲ در قشم و عضو هیئت علمی دانشگاه هرمزگان است.
 
وی دانش‌آموخته کارشناسی زیست شناسی از دانشگاه شهید باهنر کرمان، کارشناسی ارشد رشته علوم دریایی و اقیانوسی-گرایش بیولوژی دریا از دانشگاه شهید چمران اهواز و دکتری در رشته بیولوژی دریا از دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر است.
 
رنجبر، چاپ بیش از ۲۵  مقاله علمی-پژوهشی در مجلات نمایه شده ISI و ISC، انتشار بیش از ۳۰ مقاله در کنفرانس های ملی و بین المللی، راهنمایی و مشاوره ۲۷ پایاننامه کارشناسی ارشد یا دکتری حرفهای/دکتری تخصصی و مدیریت ۳ طرح پژوهشی ملی و بین‌المللی در دانشگاه هرمزگان را در کارنامه فعالیت‌های علمی و پژوهشی خود دارد.
 
از سوابق اجرایی وی می‌توان به معاون فناوری و پشتیبانی پارک زیست فناوری خلیج فارس-جزیره قشم از سال ۱۳۸۶ تا ۱۳۸۸، دبیر شورای فناوری پارک زیست فناوری از سال ۱۳۸۶ تا ۱۳۸۸، عضو شورای اسلامی شورای شهر قشم در دورههای اول و پنجم، کارشناس ارشد ارزیابی در مدیریت محیط زیست منطقه آزاد قشم از ۱۳۸۰-۱۳۸۵، عضو شورای عالی ارزیابی زیست محیطی سازمان منطقه آزاد قشم از بهمن ماه ۱۳۹۱، عضو کمیته راهبری ملی در برنامه کمکهای کوچک تسهیلات جهانی محیط زیست در ایران (GEF/SGP) و مدیر ۵ طرح اجرایی/توانمندسازی جوامع روستایی-صیادی برنامه کمکهای کوچک تسهیلات جهانی محیط زیست و همکار بیش از ۲۰ طرح  اشاره کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.