تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

September 2, 2019
11:17 دوشنبه، 11ام شهریورماه 1398
کد خبر: 102978

همکاری تپسل و کافه‌بازار برای هوشمندسازی تبلیغات مبتنی بر جست‌وجو

 
آژانس تبلیغاتی تپسل با کافه بازار همکاری جدیدی را در راستای ارسال تبلیغات مبتنی بر جست‌و‌جو و همسو با شناسایی نیاز کاربران در بازار خرید و فروش برنامه‌های موبایلی آغاز کرده است.
،مدیرعامل شرکت پگاه داده‌کاوان شریف که تپسل یکی از محصولات این شرکت است، با اعلام این موضوع به پیوست گفت که هدف مشترک بین تپسل و کافه بازار شناسایی کاربر بر اساس نیاز او و آنچه که در فضای وب جست‌وجو می‌کند، است.
‌سبحان فروغی، در گفت‌وگو با پیوست در مورد جزییات این همکاری گفت: «سعی داریم از طریق حساب کاربری که بین ما و کافه بازار و رسانه‌های دیگر وجود دارد، کاربر را بیشتر بشناسیم و به وسیله این ردیابی، تبلیغاتی را هنگام جست‌وجو نمایش دهیم که ممکن است بیشتر مورد نیاز کاربر باشد . درواقع ما بر اساس رفتار کاربر در بازار اپ یا وب متوجه می‌شویم او به چه تبلیغی جذب می‌شود و چه تبلیغی را نمی‌پسندد. این مدلی است که در همه شرکت‌های تبلیغاتی دنیا مورد کاربرد است.»
 
تبلیغات بر اساس جست‌وجو در برنامه‌های موبایلی مفهومی جدید از تبلیغات است که تپسل قصد دارد با همکاری کافه بازار که چند ماهی است قابلیت «تبلیغات در جست‌وجو» را به پلتفرم خود اضافه کرده آن را در راستای شناسایی کابران و نیاز آنها گسترش دهد.
به گفته فروغی پیش از این تبلیغات همیشه نشانه آسیب زدن به کابر بود؛ اما هدف مشترک بین کافه بازار و تپسل این است که رسانه بدون هیچ آسیبی مورد اعتماد کاربر باشد و با شناسایی نیاز کابران بر اساس جست‌وجو در وب تبلیغات موثر ارائه شود و هرآنچه که نیاز کاربر نیست نمایش داده نشود.
او ادامه می‌دهد:« همیشه این فیلتر وجود دارد که اگر تبلیغی باعث خراب شدن ارتباط با مشتری است جلوی آن گرفته شود و ما دقیقا جایی هستیم که به طور مشترک کافه بازار و تپسل از آن سود می‌برند و در پیشبرد آن به هم کمک می‌کنیم.»
تپسل به واسطه شناسایی کاربر در اپ‌ها و گیم‌های دیگر بنر، ویدئو یا شیوه‌های دیگری از تبلیغ را به کاربران نشان می‌دهد.
به گفته فروغی هرچه یک تبلیغ به افراد مرتبط نشان داده شود احتمال اینکه کاربر آن را ببنید، دانلود و نصب کند بیشتر و در نتیجه اتلاف هزینه کمتر خواهد شد.
او درباره احتمال همکاری تپسل با دیگر پلتفرم‌های تولید کننده برنامه موبایلی در این راستا اعلام کرد:«درحال حاضر هیچ مذاکره‌ای با بازیگران دیگر در این راستا در برنامه کاری تپسل وجود ندارد. از سوی دیگر همکاری کافه بازار با تپسل یک همکاری انحصاری است. »
او اشاره می‌کند که تپسل برندهای دیگری که فضای شبکه‌های اجتماعی را هم پوشش می‌دهد در نظر دارد و درحال حاضر بر بستر موبایل و سیستم عامل اندروید، کافه بازار تنها بازار اپلیکیشن گسترده ایران است که تپسل این همکاری را با آن آغاز کرده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.