اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

September 4, 2019
15:29 چهارشنبه، 13ام شهریورماه 1398
کد خبر: 103149

رئیس پژوهشکده سیاست پژوهی و مطالعات راهبردی فاوا منصوب شد

 
دکتر علیرضا یاری به سمت رئیس پژوهشکده سیاست پژوهی و مطالعات راهبردی فاوا منصوب گردید.
 طی حکمی از سوی دکتر وحید یزدانیان، دکتر علیرضا یاری به سمت رئیس پژوهشکده سیاست پژوهی و مطالعات راهبردی فاوا منصوب گردید. متن حکم بدین شرح است:
 
جناب آقای دکتر علیرضا یاری
با عنایت به تخصص، تعهد و سوابق ارزشمند جنابعالی در مسئولیت‌های محول شده، به موجب این حکم به عنوان « رئیس پژوهشکده سیاست پژوهی و مطالعات راهبردی فاوا »، منصوب می‌شوید.
 
حداقل تحقق موارد ذیل مورد انتظار است:
تدوین و پیاده سازی برنامه راهبردی پژوهشکده در راستای اسناد بالادستی و سیاست­ها و اولویت­های پژوهشی پژوهشگاه.
اهتمام ویژه به تصمیم سازی مدبرانه و گسترش تعاملات با ساختارهای تصمیم گیر در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات.
ساماندهی نیروی انسانی کارآمد پژوهشکده در راستای استفاده حداکثری از توانمندی های موجود.
ایجاد سازوکار نظارت بر عملکرد برنامه­ای و ارزیابی عملکرد گروه­های پژوهشی در تحقق برنامه­های سالیانه و شایستگی­های محوری پژوهشکده.
ایجاد پیوند بین عملکرد پژوهشی گروه­ها با هرگونه پرداخت حقوق و مزایا به کلیه پرسنل پژوهشکده.
رصد و پایش فناوری­های نوین حوزه­ی ارتباطات و فناوری اطلاعات.
اهتمام ویژه به همکاری و هماهنگی با مجموعه های وزارت متبوع در پژوهش های راهبردی حوزه فاوا.
امید است با استعانت از پروردگار متعال و تحت توجهات حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) و مدنظر قراردادن رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظلله العالی)، در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ارتقای توانمندی‌های پژوهشگاه و پیشبرد اهداف و سیاست‌های دولت تدبیر و امید در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، موفق و موید باشید.
 
وحید یزدانیان
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.