اپلیکیشن

تلفن همراه

September 4, 2019
16:15 چهارشنبه، 13ام شهریورماه 1398
کد خبر: 103159

«دیجی‌پی» پرداختیار شد

 
دیجی‌پی تفاهم‌نامه پرداختیاری را با شاپرک امضا کرد.
 
مدیرعامل دیجی‌پی با اعلام این خبر گفت: «با توجه به نیازهای یک پذیرنده بزرگ مانند دیجی‌کالا ما همواره به دنبال راهکاری بودیم که علاوه بر رعایت کردن شرایط رگولاتوری بتوانیم نیازهای کاربران و مشتریان خود را نیز برآورده کنیم، از همین رو مدل پرداختیاری بهترین مدل برای برآورده شدن این نیاز بود.»
 
هومن امینی با اشاره به طولانی بودن فرایند امضای تفاهم‌نامه پرداختیاری افزود: «به دلیل حجم خدماتی که می‌خواستیم به مشتریان خود و مشتریان دیجی‌کالا ارائه دهیم و همچنین همکاری با چند پی‌اس‌پی، زمان طی شده برای انجام‌ تست‌های پرداختیاری و در نهایت امضای تفاهم‌نامه فرایند طولانی‌تری بود.»
 
براساس اظهارات او هم‌اکنون دیجی‌پی، به عنوان یک پرداختیار با پی‌اس‌پی‌های پرداخت الکترونیک پاسارگاد، تجارت الکترونیک پارسیان، به‌پرداخت ملت، پرداخت الکترونیک سامان همکاری می‌کند.
 
 
مدیرعامل دیجی‌پی به برنامه‌های آتی این شرکت برای ارائه خدمات گسترده‌تر به مشتریان اشاره کرد و گفت: «ما در آینده خدمات خود را در دو گروه آفلاین و آنلاین ارائه خواهیم داد که خدمات استعلام طرح ترافیک جزو خدمات آفلاین ما به شمار می‌آید و با توجه به تجربه کاربری که برای مشتریان دیجی‌کالا ایجاد خواهیم کرد تصور می‌کنیم که سرویس‌های آنلاین ما نیز مشتریان خاص خود را داشته باشد.»
 
او در پاسخ به این سوال که چرا سراغ ارائه خدمات استعلام طرح ترافیک رفتید؛ چرا که این یک سرویس منطقه‌ای و مختص تهران است گفت: «ما در نظر داریم برای مشتریان‌مان در مناطق جغرافیایی مختلف سرویس‌های خاص آن منطقه را ایجاد کنیم و با توجه به تعداد مشتریان ما در تهران تصمیم گرفتیم این سرویس را خاص مشتریان تهرانی ایجاد کنیم و به تدریج سرویس‌های خود را در سایر شهرها نیز گسترش دهیم.»
 
امینی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌‌ای برای همکاری با شرکت‌های دیگر نیز دارید افزود: «ما به عنوان یک پرداختیار و شرکت پرداختی سرویس‌های خود را معرفی می‌کنیم و با دیجی‌کالا سرویس می‌سازیم و در آینده آن را به شرکت‌های دیگر نیز ارائه خواهیم داد.»
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.