تلفن همراه

گوشی

September 11, 2019
10:43 چهارشنبه، 20ام شهریورماه 1398
کد خبر: 103379

مهم‌ترین ویژگی آیفون ۱۱

 
بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری بر این باورند مهم‌ترین ویژگی آیفون ۱۱ قیمت آن است که در مقایسه با سال گذشته، کاهش قابل توجهی یافته است.
 
 به نظر می‌رسد که اپل از سیاست قیمت‌گذاری سال گذشته خود ناراضی است و به همین دلیل نیز قیمت گذاری نسخه‌های جدید گوشی‌های آیفون را در سال جاری میلادی تغییر داد تا بدین ترتیب بتواند نظر و توجه خیل عظیمی از مشتریان و کاربران گوشی‌های هوشمند را در جهان به سمت و سوی خود جلب کند و سهم خود را در بازارهای جهانی فروش موبایل از دست ندهد.
 
گزارش‌های پیشین منتشر شده توسط منابع خبری و موسسات آماری و تحقیقاتی نشان می‌داد که تعداد کثیری از کاربران گوشی‌های هوشمند تحت تاثیر عوامل مختلفی که در صدر آن‌ها قیمت بالای آیفون بود، در نظر داشتند که از این گوشی به سمت خریداری گوشی‌های اندرویدی از برندهای دیگر کوچ کنند.
 
حالا به نظر می رسد که اپل تصمیم گرفته است با بررسی و تحلیل نتایج تحقیقات و آمارهای منتشر شده قبلی، از رخ دادن این اتفاق جلوگیری به عمل بیاورد و قیمت گذاری‌های خود برای عرضه گوشی‌های آیفون را پایین بیاورد.
 
شب گذشته بود که اپل در جریان برگزاری رویدادی از محصولات جدید خود رونمایی کرد که در میان آن‌ها سه مدل جدید از گوشی های آیفون ۱۱، آیفون پرو و آیفون پرو مکس به چشم می خورد.
 
بر اساس گزارش CNBC، قیمت آیفون ۱۱ که در واقع جایگزین آیفون ایکس‌آر (نسخه مقرون به صرفه و ارزان قیمت گوشی های آیفون) شده است، ۶۹۹ دلار اعلام شده، این در حالیست که قیمت آیفون ایکس آر در سال گذشته ۷۴۹ دلار بود.
 
با نگاهی مختصر به اعداد و ارقام ارائه شده توسط اپل می‌توان دریافت که این غول تکنولوژی آمریکایی با کاهش حدود ۵۰ دلاری در قیمت آیفون‌های خود، سعی دارد رضایت کاربرانش را به خود جلب کند و از کاهش سهم اپل در بازارهای جهانی نیز جلوگیری کند.
 
کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری بعد از برگزاری رویداد اختصاصی اپل، خاطرنشان کردند که در واقع قیمت گوشی آیفون ۱۱ از جمله مهم ترین ویژگی‌های این گوشی هوشمند بود که شب گذشته توسط اپل معرفی و رونمایی شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.