تلفن همراه

گوشی

September 11, 2019
11:07 چهارشنبه، 20ام شهریورماه 1398
کد خبر: 103388

گمانه‌زنی‌هایی درباره قابلیت شارژ آیفون‌های جدید

 
تا چند ساعت دیگر مراسم ۲۰۱۹ شرکت اپل آغاز خواهد شد اما از الان گمانه زنی‌هایی درباره قابلیت‌های آیفون‌های جدید این کمپانی وجود دارد.
 
 به نقل از سی.ان.بی.سی، "مینگ چی کو" (Ming-Chi Kuo) تحلیلگر مالی بین المللی تی اف اخیرا و درحالیکه تنها چند ساعت تا رونمایی از جدیدترین آیفون‌های اپل باقی مانده است گفته، ممکن است آیفون‌های جدید اپل قادر به شارژ دستگاه‌های دیگر مانند اپل واچ یا ایرپادها نباشند.
 
پیش تر گفته شده بود که ممکن است آیفونهای جدید از فناوری شارژ بیسیم دو سویه پشتیبانی کنند که اگر این چنین باشد افراد می‌توانند دستگاه های دیگر اپل را به سادگی با قرار دادن آنها در یک نقطه شارژ در پشت آیفون‌های جدید شارژ کنند اما اخیرا کو این گفته‌ها را رد کرده و گفته چنین چیزی نیست.
 
به گفته کارشناسان، اپل برای افزودن این قابلیت به گوشی‌های جدید خود و ارتقای آنها با مشکلاتی روبرو شده است.
 
مینگ چی کو شب گذشته گفت: ما پیش بینی‌های قبلی خود را اصلاح کرده ایم. بنابر پیش بینی‌های ما آیفون‌های جدید احتمالا از فناوری شارژ بی سیم دو سویه پشتیبانی نخواهند کرد.
 
کو همچنین پیش بینی کرده است که آیفون های ۲۰۱۹ اپل دارای ورودی مداد اپل نخواهند بود و از رابط USB-C پشتیبانی نخواهند کرد اما ممکن است مجهز به فناوری باند فوق العاده پهن (UWB) برای فعال کردن ردیابی شی باشند.
 
کو در انتها افزود: ما پیش بینی می کنیم که صادرات آیفون‌های جدید به دلیل نبود برخی قابلیت‌ها با افت فروش ۵ تا ۱۰ درصدی روبرو شوند و این شرکت نتواند بیش از ۶۵ تا ۷۰ میلیون دستگاه در سال جاری بفروشد. نکته دیگر این است که پس از این مراسم قیمت آیفون‌های پیشین کاهش یافته و بنابراین تعداد بسیاری از آنها به فروش خواهند رفت.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.