تلفن همراه

گوشی

September 12, 2019
12:15 پنجشنبه، 21ام شهریورماه 1398
کد خبر: 103463

تصاویر لورفته پیکسل ۴ گوگل منتشر شد

طی چند هفته اخیر اخبار و شایعات مختلفی راجع به آی‌فون ۱۱ اپل منتشر شده است، اما این روزها به غیر از آی‌فون ۱۱، دستگاه‌های دیگری نیز وجود دارند که گهگاهی تصاویری از آنها در اینترنت منتشر می‌شود. یکی از همین دستگاه‌های پرطرفدار و جنجالی، پرچمدار مشهور گوگل است. طی یکی دو ماه اخیر تصاویر لورفته پیکسل ۴ در اینترنت منتشر شده و ابهامات زیادی را برای طرفداران ایجاد کرده است. برای مثال همه می‌دانیم که هردو مدل پیکسل ۴ که پاییز امسال رونمایی می‌شوند، از چیپست اسنپ‌دراگون ۸۵۵ و نمایشگر اولد بهره می‌برند.
همچنین براساس تصاویر و ویدئوهای لو رفته احتمالا پیکسل ۴ با نمایشگر ۷/ ۵ اینچی و پیکسل ۴ ایکس‌ال با نمایشگر ۳/ ۶ اینچی معرفی خواهند شد.جدا از این اطلاعات، وب‌سایت ویبو (Weibo) به تازگی تصاویری را منتشر کرد که ظاهرا به پیکسل ۴ گوگل تعلق دارند و البته همراه این تصاویر، یکسری جزئیات نیز فاش شده است. این اطلاعات که توسط وب‌سایت XDA Developers منتشر شده، در اصل به همین تصاویر وب‌سایت ویبو اشاره دارد. طبق گفته این وب‌سایت، دستگاه سفید رنگ موجود در تصاویر همان پیکسل ۴ است که دکمه پاور نیز روی شاسی کناری دستگاه قرار داده شده است. همچنین در حاشیه بالایی نمایشگر هم سنسور دوربین سلفی، سیستم تشخیص چهره و سنسور تشخیص حرکات مشاهده می‌شود. به‌نظر می‌رسد پیکسل ۴ به اندروید نسخه ۱۰ مجهز شده باشد. در تصویر دوم اما پیکسل ۴ ایکس‌ال دیده می‌شود که رنگ آن نیز سفید بوده و البته دکمه پاور آن به رنگ نارنجی است. همچنین طبق این تصاویر احتمال می‌رود دوربین دوگانه پشت این گوشی به یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی و یک سنسور تله ۱۶ مگاپیکسلی مجهز باشد. همچنین طبق این تصاویر اپلیکیشن دوربین «Google Camera» قادر است تا زوم ۸ برابر را پشتیبانی کند. مثل تمام تصاویری که قبل از رونمایی یک محصول در فضای اینترنت منتشر می‌شوند، نباید با اطمینان کامل به تصاویر لورفته پیکسل ۴ نگاه کرد، چراکه هویت فرد منتشرکننده این تصاویر هنوز شناسایی نشده و به همین دلیل نمی‌توان با قطعیت گفت این تصاویر به پیکسل ۴ و پیکسل ایکس‌ال گوگل تعلق دارند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.