اپلیکیشن

تلفن همراه

September 18, 2019
11:11 چهارشنبه، 27ام شهریورماه 1398
کد خبر: 103750

درخواست تپ‌سی بدون استفاده از اینترنت

گروه بنگاه‌ها : «تپ‌سی تلفنی»، خدمت جدیدی است که تپ‌سی برای دسترسی راحت‌تر شهروندان به خدمات این تاکسی آنلاین ارائه داده است. برای استفاده از این خدمت، می‌توان بدون نیاز به اینترنت با شماره ۱۶۳۰ تماس گرفت و درخواست تپ‌سی داد.
 این خدمت جدید تپ‌سی با توجه به نیاز برخی شهروندان به روش‌های ساده‌تر درخواست تاکسی آنلاین ارائه شده و مشکل دسترسی نداشتن به اینترنت یا گوشی هوشمند برای استفاده از خدمات این تاکسی‌ها را حل کرده است. خدمات تپ‌سی تلفنی در تمام شهرهایی که تپ‌سی در آنها فعال است ارائه می‌شود و می‌توان بدون نیاز به شماره‌گیری کد شهرها از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ شب با شماره ۱۶۳۰ تماس گرفت. برای استفاده از تپ‌سی تلفنی کافی است مسافر با شماره ۱۶۳۰ تماس بگیرد و از اپراتورهای تپ‌سی بخواهد که برای او نقش اپلیکیشن را بازی کنند. به محض تماس مسافر با شماره ۱۶۳۰، یک اپراتور آدرس دقیق مبدا و مقصد مسافر را دریافت کرده و روی اپلیکیشن علامت‌گذاری می‌کند. به این ترتیب، درخواست خودرو به نزدیک‌ترین سفیر (راننده) فرستاده شده و سفیر، پس از تایید درخواست، به سمت محلی که مسافر منتظر است حرکت می‌کند. در این مرحله مسافر روی خط تلفنی که به تپ‌سی زنگ زده بود یک پیام متنی دریافت می‌کند تا به او اطلاع داده شود که سفیر پیدا شده است.
 
همچنین به محض رسیدن سفیر به مبدا، مسافر یک پیام متنی دیگر دریافت می‌کند تا از رسیدن سفیر مطلع شود. اگر به هر دلیلی، سفیر درخواست مسافر را لغو کند، مسافر از طریق پیام متنی از لغو سفر مطلع می‌شود. در این صورت، برای مسافر پیامی ارسال می‌شود و می‌تواند با ارسال عدد ۱، دوباره درخواست خود را، ساده‌تر و بدون طی مراحل قبلی، تکرار کند. با استفاده از تپ‌سی تلفنی، برخی از افراد مانند سالمندان که از فرزندان خود می‌خواهند برایشان تپ‌سی بگیرند، می‌توانند با یک تلفن این کار را انجام دهند. علاوه‌بر این، نداشتن دسترسی به اینترنت، دیگر مانعی برای استفاده از خدمات تاکسی آنلاین نیست و به راحتی می‌توان بدون اینترنت، تپ‌سی گرفت.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.