اپراتورها

تلفن همراه

September 19, 2019
12:58 پنجشنبه، 28ام شهریورماه 1398
کد خبر: 103825

صدور قبض کاغذی برق در پایتخت متوقف شد

با تکمیل بانک اطلاعاتی مشترکان تهرانی، چاپ و توزیع قبوض کاغذی برق در پایتخت، متوقف شد.
 
 
شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد اطلاعات بیش از 95 درصد از مشترکان برق در تهران، جمع آوری و چاپ و توزیع قبوض کاغذی برق در پایتخت، از ابتدای دوره جدید هم‌زمان با  اول مهرماه، متوقف خواهد شد.
 
بر اساس این گزارش؛ با توجه به این که اطلاعات مورد نیاز مشترکان، شامل نام اشتراک، بهای برق مصرفی، شناسه قبض، شناسه و مهلت پرداخت در هر دوره از مصرف با ارسال پیامک به شماره تلفن‌های اعلام شده، به اطلاع مشترکان خواهد رسید، ضروری است مشترکانی که تا کنون، موفق به ثبت شماره تلفن همراه و اشتراک برق خود نشده‌اند، در زمان باقی مانده، با ارسال 1*شناسه قبض به سرشماره 10001521 یا مراجعه به تارنمای این شرکت  اقدام به ثبت اطلاعات خود کنند.
 
همچنین ضروری است شهروندان تهرانی پیش از پرداخت صورت حساب‌های صادره از مالکیت قبض الکترونیکی دریافتی، اطمینان کسب کرده و در صورتی که پیش از این، اطلاعات صحیح مربوط به اشتراک مورداستفاده خود را در سامانه های شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ ثبت نکرده اند، با ارسال 2*شناسه قبض ناصحیح به سرشماره 10001521 اقدام به رفع مغایرت کرده و سپس با ارسال 1*شناسه قبض صحیح، اطلاعات خود را تصحیح کنند.
 
شهروندان تهرانی نیز که به دلایلی همچون تغییر محل سکونت، نیاز به تغییر اطلاعات ثبت شده خود دارند باید با ارسال 2*شناسه قبض محل سکونت قبلی به سرشماره 10001521، داده‌های ثبتی قبلی را لغو و شناسه قبض محل سکونت جدید را همراه با 1*  به شماره مزبور، پیامک کنند.
 
در همین راستا،کارشناسان این شرکت نیز در سامانه‌های تلفنی 1521 و 121 ضمن ارائه راهنمایی های مورد نیاز، آماده ثبت اطلاعات مشترکان شهر تهران هستند.
 
مشترکان شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، قادرند با مراجعه به تارنمای این شرکت و مشاهده ریز اطلاعات قبض برق مصرفی و همچنین سوابق مصرف برق اشتراک خود در سنوات مختلف، در صورت نیاز، قبض برق مصرفی خود را نیز چاپ کنند.
 
حذف قبوض کاغذی برق، گامی مهم در راستای کاهش هزینه ها و آلاینده های زیست محیطی، خدمات رسانی دقیق، سریع و بهینه و تکریم مشترکان و تحکیم و گسترش اهداف دولت الکترونیکی است و شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، قدردان همکاری و همراهی گسترده مردم فهیم پایتخت در اجرای این طرح بزرگ ملی است.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.