تلفن همراه

تلاش اسنپ برای رهبری «بازار سفر»

منبع: دنیای اقتصاد
گروه بنگاه‌ها : مجموعه اسنپ در ادامه فعالیت خود در حوزه سفر نیز ورود کرده و وب‌سایت و اپلیکیشن «اسنپ‌تریپ» را راه‌اندازی کرده است.  گروه اسنپ که پیش‌تر در حوزه تاکسی آنلاین فعالیت خود را گسترش داد و در حال حاضر به‌عنوان لیدر این بازار معرفی می‌شود، با راه‌اندازی و معرفی اسنپ فود در حوزه سفارش آنلاین ورود کرد و اکنون این گروه با معرفی محصولی جدید به نام «اسنپ‌تریپ» در حوزه گردشگری نیز فعال شده است. اسنپ‌تریپ در حال حاضر ۱۱۱۲ هتل را در ۱۹۲ شهر از ۳۱ استان کشور پوشش می‌دهد. به گفته گروه اسنپ، هدف «اسنپ‌تریپ» فراهم کردن انواع دسترسی سفر برای مردم ایران و همچنین افرادی است که قصد سفر به ایران را دارند.در حال حاضر اپلیکیشن و وب‌سایت «اسنپ‌تریپ» امکان رزرو آنلاین هتل‌های داخل ایران را دارد و همچنین از طریق وب‌سایت «اسنپ‌تریپ» تهیه بلیت هواپیما‌های داخلی و اتوبوس به‌طور آنلاین امکان‌پذیر است. البته به گفته این گروه به زودی لاین‎های دیگری مثل قطار، هتل‌های خارجی و پروازهای خارجی به «اسنپ‌تریپ» اضافه خواهد شد. به گفته گروه اسنپ، هدف این است که «اسنپ‌تریپ» ابزار مردم در سفرهایشان به همه نقاط ایران و خارج از ایران باشد. در حال حاضر براساس آمار و نظرسنجی‌های مختلف، در رزرو آنلاین هتل‌های داخلی‌ در سطح کشور بیشترین سهم بازار را دارد، به گفته گروه «اسنپ‌تریپ» در لاین فروش آنلاین بلیت اتوبوس و هواپیما‌های داخلی نیز با توجه به‌تازگی فعالیت، در حال دستیابی به موفقیت‌های جدید است. همچنین به گفته مسوولان گروه «اسنپ‌تریپ»، همان‌طور که اپلیکیشن اسنپ در عرصه حمل‌و‌نقل آنلاین، مارکت لیدر است، این بخش نیز در مجموعه «اسنپ‌تریپ» تلاش می‌کند که «برترین» باشد.

​​