تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

October 6, 2019
14:13 یکشنبه، 14ام مهرماه 1398
کد خبر: 104523

اجرا “برنامه بهبود”پست بانک ایران/ شروع هدف گذاری در شعب پست بانک

 
مدیرعامل پست بانک ایران با اشاره به برنامه های در حال اجرا برای تثبیت سوددهی شعب پست بانک ایران گفت: اهداف کمی این بانک در چهار محور ترسیم و به شعب این بانک ابلاغ شد که با هدف بهبود امور و دریافت بازخوردهای مناسب در حال اجرا است.
به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران، بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران با بیان این که در گام نخست اهداف مورد نظر در شعب این بانک در چهارمحور اجرا شده است، گفت: این اهداف شامل اهداف سپردهای، مطالبات، عملیات ارزی و ساماندهی درگاه های الکترونیکی(ATM) و (POS) است.
 
وی با اشاره اهداف سپرده ای به تفکیک نوع سپرده، مطالبات، عملیات ارزی نیز شامل حواله و گشایش اعتبار اسنادی، افزود: این اهداف در حال اجرا هستند و ماهانه پایش و کنترل می شوند. 
 
شیری در ادامه گفت: در ارزیابی عملکرد مدیریت شعب مناطق و استان ها که در اوایل ماه سال جاری انجام شد، شاخص درآمد کارمزدی به شاخص عملکرد اضافه و برخی از شاخص های ارزیابی از لحاظ کیفی ارتقا یافت.
 
مدیرعامل پست بانک ایران با اشاره به برنامه های عملیاتی این بانک تصریح کرد: درحوزه واحدهای ستادی نیز برنامه های عملیاتی پست بانک با عنوان "برنامه بهبود" که شامل 53 برنامه برای توسعه و بهبود زیرساختهای مورد نیاز، پشتیبانی از واحدهای عملیاتی و ارایه راهکارهای لازم جهت تحقق اهداف بانک طراحی شده و برنامه زمانی آنها نیز درقالب شناسنامه های مشخص شده تدوین و از طریق واحدهای ستادی درحال اجرا است. 
 
شیری در ادامه از اجرا "طرح انگیزشی پویش" که برای  توجه واقعی به عملکرد کارکنان است، خبر داد و گفت:  نقش بسزای این طرح در ایجاد انگیزه و افزایش بهره وری کارمندان است.
 
وی افزود: مهمترین نقش این سیستم، پرداخت متناسب با عملکرد است که موجب ایجاد انگیزه کارکنان و هماهنگی بین عملکرد آنان، سیاستها، اهداف و برنامه های عملیاتی پست بانک ایران درسطح شعب و ادارات مرکزی است. 
 
مدیرعامل پست بانک ایران در پایان با اشاره به روش ارزیابی واحدهای ستادی  گفت: اهداف کمی شعب و برنامه های عملیاتی در دوره سه ماهه ارزیابی و پایش آن به روش خوداظهاری در همه ی واحدهای ستادی توسط مدیریت امور طرح و برنامه در حال انجام است.
 
وی افزود: انتظار میرود واحدهای ستادی به عنوان مجریان برنامه های عملیاتی بتوانند با جلب مشارکت سایر واحدهای ستادی و اجرایی بانک، نسبت به دستیابی اهداف تعیین نشده، تحقق برنامه ها و ماموریتهای پست بانک ایران تلاش کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.